🌼3🌼

41 12 2
                                    

Ziah tur avang sia maw....buai nen,rilru hman a ngai nasa bawk sia,in duhthusam pawh a pha lovang...mahse minlo chhiar sak hram2 dawn nia......
Borahae 💜💜

Borahae 💜💜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

___________

Hun leh ni te chu a ral zela,thla Tam tak aliam meuh chuan an in kawm ngeih hle a,jk chuan  jm chu a hrechiang tawh hlea,a duh zawng thil engkim a hriaa,a thinrim a tih lungawi dan te chu hnehsawh tawh Tak ani,rm ai mahin a hrechiang ang tih tur ani...rm lah a buai thei hle a,jm nen pawn an in hmu khat hle a,jm chuan a ngai thei hlea,a buai tih a hria a,biak hmasak a duh lova atih buai a hlau thina,jk bulah chuan a awm chawt a,rm chungchang chu a sawipui thina,jm in rm a hmangaih Zia chu a hria a,chutiang chiahin rm in jimin a hmangaih Zia a hre bawk a,a lawmpui hle a,a hyung hmangaih ber chu duh mahse,an pahnih a an hlim a hmuh chuan a hlimin a lawmpui hle a....

Engtikah tak amah hmangaihtu tawng ve ang maw,lo tawng ve pawh nise jimin a hmangaih ang hian a hmangaih ve thei kher ang em??......

'Kookie’

A hawilet vat a,tu nge hrilh hranpa a ngailo jm bakin kookie ati ngailo tih a hria a,jk lampan chuana tlan phei a..

'hyung enge ni ta'..

'vawiin chu min chhuahpui lawk la,thil lei tur ka nei a,hyung ka pek tur ,apawimawh lutuk a'...

Jk chuan a fiam chak hrim3 a..

'hyung ka van hman loh hmel,bakah thil engmah ka la ei lova,thil ei tura kal ka tum chiah a'...

'hman hram rawh,rm hyung a buai ltk a,a hman lova,ka nin Dan chu'....tihpah chuan a lungawi loh hmel hle a...plsss hman hram chuan thil ka lei ang che,mawww......'khawngaihthlak hmel zet chuan jk chu a melh a,a tih dan ve hrim2 ania,jk lahin a hrechiang hle a...

"Awle,ka kal pui ang che,mhs thil ei phawt ang,min treat thei”...jm chu a melh zeuhva Alo nuih vur2 a.....

"Lutuk tlat nang berin itih te chuan,boss kal ang”tih pah chuan thil ei tur chuan an inzuia.........

Reife an bazar hnu chuan an thil duh chu an hmu ta chauh a,jm a khirh hle a,a bf ta tur Ani bawk a,Rolex sana chu a leisak a,a duhthusam a hmu a,alawm hlea,
An bazar chhung chuan rm a ngaihthu chu  vawitam a sawi hman a,a duhzia a hrechiang hle a,jk chuan thik thin hle mhs a hyung ani miau a,a hyung hi a zah hle a,jm a duh hi a hria ang tih a hlau zawk a,jk ta tur  lei ve atum a,mhs jk chuan a duh tlat lova,jm chuan thil dang chu a lei sak thova, bunny lem chu a leisaka, jungkook nen in ang atih em avangin,ho hle mahse jk chuan a ngaihlu in a lawm hle a.......

Jk chu an hostel  piah lawk a basketball court ah chuan tlai tin a practice thin a,a changin jm lh v ten an en thina,a thiam hle a,chumi tlai pawh chuan a practice leh a,a haw lam chu an hostel piah lawk a  park ah chuan jm leh rm chu ahmua,an hostel kal tur chuan paltlang a ngai thin a,a chaklo hle a,an hmulo bawk a,a hrelo der a,an piah deuh ah chuan akal pel a.....

"Tawp ang”....... Jimin chu atah aww tiau a,mhs a insum hle a,

Jk chu a thu hriat avang chuan a ding chat a,

🌼Start Again🌼Where stories live. Discover now