🌼7🌼

24 10 0
                                    

Jk- Hyung ka in peih ee...ka hman ta...

A bag chu a ak nghal a,a luggage chu a bulah a hung bawk a, passport leh ticket chu a en fel a,a hyung te hnenah chuan lawmthu a hrilh a....

I kal tak2 dawn chu Ani sia...tihpahin jm chuan a pasal ban chu a vuan a....

Jk- Hyung mipa diktak chuan hlim a mamawh, lungngai suh chhelo deuh3 an awm chuan ka hlim em2 ang....

Jk chu a nui a,

Jm- tha lawm,kal nghal rawh...a nuih aza hle a....

Rm- chuan I thlen hunah minlo call ngei3 ang che,tih pah chuan aban chu a phar a,an in chibai a...

Rm chuan jk awm lo tur chu a lungngai hle a,a nau ang mai a,a en kha nia,a bestfriend ani bawk nen,mhs a thil tih tur chu a support hle a,jk naupang chhia ani tawh lo nen a ngaihtuah em3 lova,

Jk- Hyung,ka ngai ngawt ang che.....
Tihpah chuan rm chu a kuah a......

Rm chuan jk awmdan chu mak ati hle a,a kuahna chu a phelh a,*kei pawn ka ngai ngawt ang che* tihpah chuan a kuah ve a,a bestfriend ani bawk nen a nau ani bawk nen a ngai ve hle a..

Jm- heyy ...ka pasal nih kha ....kuah Suh.....

Tihpahin an in kuahna chu a phelha,rm chu abanah chuan a kuah nghal vat a...

Jk- Hyung.......ka bestfriend ania,ka hyung ani bawk a, ita bik anilo, sharing is caring a nih kha... tih pah chuan rm ban lehlam chu a kuah ve a...

Rm chuan an Awmdan chu a nuih aza hle a,an pahnih chuan a kuah ve2 a,an inkuah ho a ....

Jm- jungkook ka ngai ngawt ang che.... tihpah chuan jk ban chu a beng a...

Jk- kei pawn ka ngai ngawt ang che u..in pahnih hian .....tih pah chuan a nuih vur2 a....

V- a va fair love,ka awm ve reng a...a tum bur a...

An pathum chuan v a awm ve tih anlo theihngilh a,an nuih aza hle a,v chuan Ava kuah ve nghal a,an hlim hle a,jk chu a lung aleng lawk hle a,a ngui hle a....

Jk- Tae,engkim avang khan ka lawm ee...a ngui hle a....

V-  Geezz.....iva happy love,engati nge, hlim ta che,khawnge Jeon jungkook diktak kha,khawiah nge I thuhruk a..tia nuih vur2 pah chuan jk ban chu a beng zeuhva,an vai chuan an nui a....

An in thlah fel hnu chuan jk pawh a tum ram pan chuan a kal a,a hyungte chuan an vai liam a,jk chu tlawhnaah chuan alut a,a hawi vel a,boruak thiang leh nuam Tak chu a thlir a,a lung aleng hle a,jm nen an intawn dan te chu a mitthla a,anui suka,a hyung leh v chu a ngai hle a.......

Jk chu a Ning tawh hle a,thleng har a inti hle a,atawp atawpah an thleng ve hrama,phur lo deuh chuan ain khai chhuak a,a pate chu a phone nghala....

Jungkook

A hawi phei a,a pate a chu a hmu a,a phone chu a dah nghal a,

Jk- pate junho.....a bulah chuan pheiin a kuah a....

A pate chuan lo kuah letin a hnungah chuan abeng thek2a...*ilo va lian tawh ve in hmuhloh kar in*...jk chu a nui vur2 a...a patea chuan a luggage chu nawrin a car lampan chuan akal pui a, motor ah chuan lo dah sak vatin,jk chu a hma seat ah chuan a thu luta,a patea pawh alut ve nghal a. Ahnung lam seat a hmeichhe thu chu a hmu a,a hriat hnu ang ati hle a....

*Hello oppa*

Jk- naeun.....ini tiraw....

Mak ati hle a,a cousin,a pate junho fanu ania,alo lian tawh hle a,an tetlai bak Khan an in hmu lova,LA ah an insawn daih kha nia apate hna vangin,in hmuh loh chhungin alo lian tawh hle a...

🌼Start Again🌼Where stories live. Discover now