🌼9🌼

25 12 3
                                    

Jk chu mall ah chuan a vak kual nasa hlea,v nen in hmuh an tuma a huphurh hle a,a thinrim Zia a hria a,a awm ve tho kha leh Chen a awm Bova a hyung te a be ngailo kha nia, Taehyung photography session alo zo lova, minutes 45 vel a nghak tawh a,nghah pahin  mall ah chuan thil a en kual a.....

Kal kual zelin Timberland a hmuh chuan a ding chat a,pheikhawk hi a ngaina hle a,a duh a thlang a,bun a tum a,a buailai tak chuan a ke vei lamah kut te takte hian Alo kuah chawt a,a en chuan mipa naupang kum 3-4 rual vel tur Sam buang tak chuan lo kuah chawtin alo nuih vur2 a....

Jk chu kun hniamin naupangte bulah chuan a thu hniama ,a banah chuan a chelh a,a mit meng mawi tak chu a hmuh hnu ang ati hle a...

Jk- hey buddy...tu nge I hming.....

Chhanna chu a dawng lova, naupang te chuan a kut chu phar chhuakin jk nghawngah chuan a kuah a, a kuah nghet em2 a,jk chuan mak ati hle a, naupangte awm Dan chu....in hre ngai pawh Anni lova,mak takin naupangte in a kuah chuan a hlim veng2 a,a kuah let ve a.....

*Kim minjoon!*

Jk chuan a kuahna chu thlahin aw lo chhuahna lam ni a Arin chu a hawi a,chu aw chu a hriat hnu ang ati hle a,mhs tumah a hmulo,chutah mipa pakhat chu hmanhmawh takin a tlan phei a, naupangte chu a kuah nghal vat a, naupang te chu alawm hle a,a kuah let ve nghal a...*

Khawiah nge ilo kal daih a,ka ngaihtuah lutuk che lawm,minti hlauhthawng hman lutuk*,tih pahin a chalah chuan a kiss zeuh a....

*sorry appa!*

*Oh my god!  Alo ti buai che anih chuan tihpalh lutukk,chuan ka lawm lutuk ee,ka thil en laiin alo tlan thut a,ka hmu hman si lova,ka zawng nasa lutukkk.....tho in naupang te chu a pawm a, a Kalpui a .....

Jk chuan a thusawi pawh a hre mumal lo,a hawi leta,thil engkim mai chu mak ati hle a,jimin leh naupang te a hmu chu mak atiin,a lawm hle a.....

*Hyunggg!*

Jimin chu a ding chat a hawi letin jungkook a hmuh chuan mak ati hle a.....

Jm- oh my god!!!... Jeon jungkook....

A au ring hle a, an bul vel amite pawh engah mah a ngailo,an awm ve tih pawh a hrelo......

Jm- Engtikah nge ilo let a,enga ti nge min hrilh loh....oh my god I danglam takzet,in en teh.... Ka ngai lutuk che....tihpahin a kuah a,a kuahna chu phelhin a en a,a kuah leh a.....

Minjoon chuan jm bana vawn pah chuan a kut leh lamin jk ke chu a kuah leh a,a hlim hle a....jk chu a nuia,minjoon chu a ena ,a nui hmel chu jimin nen chuan a in ang takzet a...

Jk- Hyung .. engati nge fapa I nei tih min hrilh miah loh...chuan a hmeltha ina cute takzet.....tih pah in minjoon chu a pawm nawlh a,a hnar leh ama hnar chua in sik tir a, minjoon chu a nui nasa hle a...

Jm- wow...a ngaina takzet che? Awlsam takin mi a ngaina ngailo asin,a vawikhat hmuhna ah ngat phei chuan tae phei chu a nel har asin.....alo pian atang Khan ka duh ang pawn ka ngaihsak hmanlo,ka buai thei lutuk a,kum liamta atang phei chuan ka buai zual a,hna ka thawkrim lutuk a .. minjoon pawh ka duh angin ka enkawl hman lova I hriat kha... minjoon hmaiah chuan a piai zeuh a,minjoon chu jungkook ban atang chuan jm chu alo nuih a,a hlim hle a........

*Wow jungkookie,I in thlak Tak zet,I hotin ipa lutukk ringawt,ka hrilh ang che.....oh my god! Dar engxat nge tunah?  Rang takin a phone chu a en a..a mengphawk hle a,rang takin jk bana minjoon chu la in,a pawm a...

Jm- jungkook ka tih palh lutukk....ka kal nghal a ngai,minjoon in entir a hun tawh a,ka lo call ang che, dinner kan la kil ho dawnnia...tihpahin hmanhmawh tak chuan minjoon chu a kal pui a,minjoon chuan a kut leh lam chuan jk chu a ban tawk2 a....

Mj- no appa....min kal tir rawhh.......

Minjoon chuan ati lawm2 a,Jm chuan hrelo derin hmanhmawh tak chuan a kal Puia , elevator ah chuan a luhpui nghal a.......

Jk chuan engmah a sawi lova,a hriat hnuhnun ber chu a bul mai a ding jimin in a kal san tih chu...alu a thing nar2 a,a in thlak lo Tak zet tih chu a hria a,a hriat thin ngei kha Ani a........

Jimin chu a that ngaiin ala tha reng a,a duhawmin tha ala ti hle a,ala duh Zia chu a hrechiang hle a,a hmuh hnuhnun ber a a hmel kha ala danglam lo tih ahria a...

A thil ngaihtuah vang chuan a chal chu a beng zeuh va,pawi ati hle a...

Jimin number a nei reng2 lo.......

_____________________________________

*Jungkook*

Tae chu hmanhmawh deuhvin jk bulah chuan akal a, a kuah nghal a,jk chuan tae hnungah chuan a beng thek2 a,ani pawn a ngai hle a,a bestfriend ani miau a.....

V- kook I danglam tak zet.......tih pah chuan a hma thut na awlah chuan a thu a..

Jk-tupawn an tia lawm...enge ka danglamna...tihpahin tae in tir chu a order sak nghala.....

V-  a hma aiin I sa atha a,I sek a,I pian a Nalhin I pa zual sawt.....

Jk- LA a Kum li ka awm vang Khan niang.....

V- chuan engtik thleng nge he lamah awm itum? Chuan bialnu I nei em? Nge ni a Lee Ji Eun kha ila Star tluangzel? Tae chuan a smirk zeuh a......

Jk- I fiamthu peih lutuk,kumli zet a liam tawh min fiam hi duhtawk rawh.....jk chuan tae chu a melh a,a thuTak hle a...

V- tha lawm....tak3in pasal a nei tawh a.....

Jk chu a bu zeuh a,a chanchin engmah a hre chhunzawm lova,enge a tih poh a hrelo,a ngaihtuah lo bawk nen...jimin leh Namjoon chu a ngaihtuah a,fapa duhawm Tak an nei a a lawmpui hle a,an hlim chuan a hlim ani mai....

V- chuan enge tih ber I tum??

Jk- uhhh,ka pa in a sumdawn na enkawl turin minti a,mhs ka ngaihdan chuan keimah ngeiin a bultan  ka duh a,ka hnung miten min sawi Dan tur hi ka duhlo, ka pa vanga min sawidan tur hi .. junghyun hyung hian enkawl se ka ti a....

V - tha lawm ...chuan enge I ngaihtuah,enge tih itum.... company dangah ami?? ....

Jk- yuppp....KIM ENT. Atangin offer kadawng a,ka ti chhin dawn mi le ka ti a,chuan nang enge I tih ber??...a coffee chu a in a...

V- Min Yoongi bulah ka thawk a,anuam lutuk,a felin thawhpui a nuam,thla la tur a in pose nimai ka hna chu awlsam ltkk,a khirh tih Mai loh chu....

Jk- that chu,nang berin hna nuam Tak I neih chuan ka lawmpui lutuk che....

Jk chu a nui a,v nen chuan an tawng duh hle a,an in ngai bawk a......

Phawtsss 🖐️


Borahae 💜


🌼Start Again🌼Where stories live. Discover now