🌼16🌼

31 15 1
                                    


Hyung in thlak la chawl hahdam rawh.. naktuk zing ah ka lo kal leh ang tha em... tih pahin jk chuan jm pyjama Chu khumah chuan a dah nghal a kal tum chuan a in her a.. jm chuan a kawr ah chuan alo pawt a...

Jungkook chu a hawi let vat a jm chu alo Kun a a mittui tla chu a hmu a .... jungkook chu a na hle a,in her in jm hma ah chuan thing thi in a mittui chu a hruk sak a tap tawhlo tur chuan a hrilh bawk a..

Hetah i awm thei ang em?... zawi tak chuan ati chhuak thei hram a ...

Jungkook chu tho chhuak in jm pyjama chu ala a ...jm a pe nghal a jm chuan lo la in bathroom lampan in a kal nghal a... jk pawh lo in thlak in jm thawmhnaw chu a en a a hak tawk avang hle a... a hmu fuh hlauh va a in thlak ve nghal a..

Hyung enga ti nge? I muhil thei lo ami?? jk chuan tiin a bulah chuan a thu thla nghal a....van lam chu a melh vang vang a ruah lah a sur bawk nen a khat tawkin khawpui leh tek Ari reng bawk a...

Jungkook ah..ka chau... ka chau takzet ...pa nep tak ka nih avangin ka chau... pasal nep tak ka nih vangin ..keimah vangin ka chau takzet fa pakhat ka nei a mhs ka.. ka enkawl tha thei lova engkim hi ka thiam loh ani ka thiam loh... Namjoon hyung ...tunah minjoon enga ti nge ka theih loh ..enga ti nge chhungkaw tha tak ka din theih loh.....mi tha Tak nih ka Phu asin engati nge mi tha Tak ka nih theih loh ..mhs ka ....jimin chuan a mittui chu a hru a...

Hyung min en teh... min en rawh jimin. Jk chuan jm ban pahnih chu a chelh a ..a mah en tur chuan a ti lui a...

I famkim lutuk pasal tha Tak i ni pa tha tak i ni bawk ..thil thleng tawh leh thil lo la thleng tur hi kan thu nun phak bak ani...a tha vek e thil tih sual te chu tu pawn kan nei vek thin a lawm...angel ang mai a tha i nih kha hyung...

J..jungkook ah... ka Tina lawmm ...ka Tina..

Nilo hyung... midang mawh puh rawh ...min mawh puh mai rawh... min hau la... i duh duh dan in minti rawh ....engkim ah min thiamlo mai rawh ...mhs khawngaih in nang mah chu inti na tawh Suh... ka theilo ...i na hmel ka hmu duh lo tih pahin jk chuan jm hmel dang Bal chu a en a....

Jungkook chuan jm lu chu kuai dakin amah en tur chuan a tia jm mit atang chuan mittui chu atla a..jm chu a Kun leh nghal a jk chuan a pui thei lova ...an in hnaih em avang in jk thaw hawk avang chuan jm awmdan chu a dang hle a jm chuan jk hmai chu a kut chuan a khawih.. a ruah Sur nasa hle mahse an thin Phu ri chu an hre Chiang hle a...

Jm chuan a hmui chu a seh a.. a ngaihtuah na ah chuan jungkook chu a awm vek a...jk in a kut a vawn na a thlah tih a hriat rual chuan a ding a kal a tum a,khawpui a rawn Rik vak chuan a hlau lutuk chu jk malchung ah chuan a thu a jk chuan alo kuah rang hle a....

Jm chu a hawi chhuak a jk a en chuan a ang phiau a... a awmdan chu mak ati hle a.......

Jk chu reilote chhung che lo chuan a awm a jm lah a laiin awm ngaihna a hre lo...

Jung l ...jungkook....tih leh thawh a tum a jk chuan lo man bet in jm chu a kiss a,jm chu a mengphawk Chiang hle...dam deuh chuan a kisss a jm chuan nuam ati hle amak pawh a inti hle ...mipa in an kiss leh na hmasa ber ania a awm Dan chu a sawi fiah thiam lo chhang let ve vatin an duh thawh hle a..

Jk chuan pawm nawlhin jm room lam pan chuan a kal pui a.,..lo ngaihtuah chhunzawai ru ka thiam thlotsss lo ....sorry 😔😐



Jk chuan jm tui ti taka mu chu a en reng a a hmai ah chuan a khawih sak a a kiss leh a,a hlim takzet ..

Hyung ka hmangaih che

Zing anih chuan sava hram ah jk chu a harh hlawl a ...ni lo lut chuan a hmai ah tak an chhun a,a mutna a dap chuan alo ruak a a meng nghal vat a jm chu a zawng a.... jimin chu a kova mhs chhan na a dawng lo khumah chuan thu in a tho chhuak a a thawmhnaw chu a ha sawk sawk a living room ah chuan phei in jm chu a zawng a kitchen leh bathroom ah te chuan a zawng a mhs khawiah mah a hmu lo...

Jk chuan a phone chu la in jm chu a call nghal a mhs jm chuan ala lo .....

Hospital ah akal anih aring a....

Bedroom ah chuan let in a in tifai nghal a a thawmhnaw ngai chu ha in a chhuak a kawngka chu kalh in jm chu a call leh a mhs a la chuanglo

Jungkook chuan jm chu minjoon hmu a,a kal a ring a jm in a hrilh loh chhan pawh a rilru tih hah a hlauh vang anih aring a..... anih ngei a beisei bawk

Mhs a hlauhthawng hle a nizan thil thleng kha jimin chuan a theihngilh vek ang tih a hlau a,engtin nge a tih ang tih chu a ngaihtuah a,ama tawk ah chuan a buai ve hle..A car ah chuan lut in a in lampan chuan ain khalh chhuak a in thlak a minjoon hmuh chu a tum a....

🌼Start Again🌼Where stories live. Discover now