__________________________
-ugyan mi történhetne egy bentlakásos fiú gimnáziumban ?
-csak a leggazdagabb réteg részére volt megnyitva az iskola, évekkel ezelőtt
-szerintem kedvesek lesznek
-szerintem bunkók lesznek
-Sunoo? Jungwon?- nyitott be Mr. Kang, Sunoo sofőrje, kíváncsian nézve a két fiatalra.
Kim Sunoo, a Kim család legfiatalabb gyermeke, kinek szülei az óceánon túl éltek, beszélgetett a legjobb barátjával, Yang Jungwonnal, az új bentlakásos suliról, ahová beiratták őket.
-Igen, Mr. Jung?- válaszolt a szöszi, igazítva az egyenruháját míg a fiatalabb Sunoo ágyán terült szét.
-Ideje mennünk, a csomagjaitok már az autóban vannak.-
Bólintottak, és a sofőr előre engedte a fiúkat. Hosszú út vár rájuk, egy elszigetelt bentlakásos fiú iskolába, ahová az idősebb testvéreik is járnak.
-Nagyon izgulok, te nem?- fordult a szöszi felé, nagy bambi szemekkel Jungwon.
A szöszi mosolyogva borzolta össze a fiatalabb haját, sosem tud ellen állni a fiatalabb aranyos, macska szerű szemeinek.
-Kicsit? Nem tudom, ott lesz Namjoon hyung, szóval ez megnyugtat.- pillantott el a barátjáról.
-És mi van Taehyung hyunggal?
Még.. még mindig nem beszéltek? - vonta fel a szemöldökét a barna.-Ne említsd, ő már nem a bátyám.- horkantott fel a szöszi.
Jungwon felsóhajtva dőlt az ülésnek, immár második éve, hogy megtörtént az az incidens, de a fiatalabb még most sem bocsátott meg a bátyjának.
-Tudod, hogy Jungkook hyung is benne volt..-
-Igen, tudom Won, de a bátyámnak nevezett valaki, lehetett volna elővigyázatosabb is.- csóválta meg a fejét.
Jungwon ismét felsóhajtva bámult ki az ablakon, lehet egyszer, valamikor, Sunoo hyung belátja, hogy nem minden úgy van ahogyan az látszik.
-Azt hallottam, hogy egy japán fiú is az osztályunkban.- váltott témát az idősebb, ki pillantva az ablakon.
-Oh igen, Nishimura a vezetékneve, ha jól emlékszem a névsorra a papírból.- bólintott Jungwon.
-A Choi ikrek is oda járnak, hyung mondta.--Csak én nem fogok ott ismerni senkit sem Joon hyungon kívül? Ez nem ér.- duzzogott a szőke.
-Aigh, hyung, ne csináld ezt, mert ronda leszel. Amúgy is, Jake hyung és Heeseung hyung is oda jár.- mutatott undorítóan a fiatalabb az idősebb arcára mutatva.
-Mi?!- kiáltott fel Sunoo megsértődve.
-Én? Ronda? Egy mondatban?
Yang Jungwon, elment az eszed?- nézett mérgesen a fiatalabbra aki csak felsóhajtva dőlt hátra az ülésen. Az idősebb figyelembe sem vette Jungwon mondatának a második felét.-Ez tény, hyung. Jake hyung mondta ezt nekem múlt éven, amikor duzzogtam, mert nem adott a fagyijából. Megijedtem, hogy ronda lehetek, azóta nem duzzogok, és nézd meg milyen aranyos a pofim.- mutatott az ujjaival az arcára Jungwon, megvillantva a nyuszi fogait.
Sunoo halkan felnevetett a legjobb barátja hiszékenységen, és bólogatva egyetértett vele, csak maradj mindig ilyen Wonie, majd én megvédelek mindenkitől.
YOU ARE READING
Hívj a Nevemen | enhypen
FanfictionEgy új iskolában sok minden várhat rád, új barátok, új élmények, új tantárgyak, új tanárok. De mindennek két oldala van, nem igaz? Kim Sunoo, 16 éves fiú, megkezdi a tanévet egy új iskolában, a HYBE Akadémián, ahol a két bátyja is tanul. Csak az i...