11; Ne játssz a tűzzel

234 23 5
                                    


___________________________

Sunoo azt gondolta volna, hogy a napja fényesen fog végződni, eltekintve a Jakel váló beszélgetését.
Kibékült Jayel is, és ugyan úgy folytatták a barátságukat, mintha mi sem történt volna. Bár titkolta a növekvő érzelmeit az idősebb felé, próbálta kizárni őket.

De az este nem alakult úgy, ahogyan azt ő tervezte volna. Jay az internátuson kívül töltötte az estéjét, kettesben hagyva őt az öccsével.

Ha a szőke hamarabb tudta volna meg ezt, már rég Jake és Heeseung szobájában lenne, az utóbbival egy ágyban, miközben hallgatná az öreges vicceit.

De most egy éjszakán át egyedül lesz Park Sunghoonnal, aki dühösen pásztázta őt, amióta befeküdt az ágyába.
A szeme sarkából figyelte őt, nem merve ránézni, a rettegést látni lehetett a feszült testtartásából.

Másrészt, aznap egyszer sem szólt hozzá az idősebb, ami felettébb furcsa volt, és idegesítette a szőkét.

Megint csak játszadozik.

Talán, el kellene futnia Namjoon szobájáig. De, mi van ha Sunghoon hamarabb kapja el? Mi van ha megbüntetné, amiért menekülni próbált előle?

-Emlékszel arra, mit mondtam a zuhanyzóban?- csengett mélyen, és vészjóslóan a fiatalabb Park hangja, megrémítve Sunoot.

De mielőtt válaszolhatott volna, Sunghoon morogva állt fel az ágyából, a ruhás szekrényéhez sétálva.

-Nem akarom rajtad érezni más szagát. De, már rajtad van Jungwon és Jake szaga is. Gyomorforgató.- morogta undorodva.

Sunoo nagy, bambi szemekkel nézett a barna hajúra riadtan, mintha kiderült volna a legféltettebb titka.

Látta, ahogyan Jake megölelt, hallotta azt is amiről beszéltünk?

Az idősebb egy alsónadrágot, és egy hosszú ujjú pulóvert dobott a saját ágyára.

De hisz már lezuhanyoztam, hogyan érezheti rajtam az illatukat?

(3) - ZAKLATÁS

-Öltözz át, Ddeonu.- ült vissza kényelmesen az ágyára, egy vigyorral az arcán nézve a megrémült fiúra.
-Előttem.-

Sunoo remegő kezekkel markolta meg a takaróját, nem szeretett volna át öltözni, nem akart Sunghoon előtt átöltözni, nem akart egy szobában maradni az idősebbel.

-Nem foglak bántani, ígérem.- engedett meg egy halvány mosolyt a fiatalabb felé biztatóan.

A szöszi ajkaiba harapva takarta ki magát, majd remegő lábakkal állt fel az ágyából, Sunghoon elé sétálva.

-N-nem érezni rajtam Wonie és Jakey hyung illatát. H-hyung, lezuhanyoztam, érzed, e-ez csak az én illatom.- állt közelebb Sunghoonhoz, próbálva meggyőzni az idősebbet, hogy ne kelljen átöltöznie előtte.

A barna hajú elgondolkodva pillantott a plafonra, majd ismét a szőkére, hirtelen húzva őt az ölébe.

Sunoo rémülten próbált kiszabadulni az idősebb kezei közül, de nyilvánvalóan Sunghoon erősebb volt.

Lefogva a karjait hajolt a nyakához, végig húzva az orrát a fiatalabb fehér és puha bőrén, miközben a menta és vanília illat kúszott a szagló szervébe.

Sunoo azt kívánta bárcsak Jay szólt volna neki, hogy nem fog az internátusban aludni.

Bárcsak a szobájukban maradt volna az idősebb.

Hívj a Nevemen | enhypenWhere stories live. Discover now