___________________________A reggel hamarabb eljött, mint azt hitték volna. Békésen aludtak mindketten, még Sunoo is, annak ellenére, hogy az idősebb a karjaiban tartotta őt.
Sunghoon boldog volt, végre ő ölelhette a szőkét, csakis az övé volt, mindenje az övé.
De arra nem számított, hogy a kedves álmából szó szerint kirángatják, és még meg is ütik.
Jay fortyogott a dühében, hogyan merészelt az öccse, a saját vérszerinti öccse befeküdni az ő szerelme ágyába? A dühét pedig csak fokozta a fiatalabb szemtelen vigyora.
-Csak nem mérges valaki?- állt fel a földről Sunghoon, majd ismét Sunoo ágyába merészkedett, ahol már a szőke is ébredezni kezdett.
A fekete hajú dühöngve kapott az öccse után, ismét megütve őt.
-Mondtam, hogy hagyd őt békén, nem?- tagolta a szavakat minden egyes ütésénél, miközben a fiatalabb nem is védekezett.
Vigyorogva bámult a bátyjára, ha tudta volna, hogy nem csak mellette töltötte az éjszakáját, de még piszkos dolgokat is művelt vele, elszabadult volna a pokol.
-Ugyan, osztozzunk.- nevetett fel, letörölve a vért az ajkairól, majd felállt, kezet nyújtva a bátyja felé.
Jay hitetlenkedve lökte el magától az öccse tenyerét, és a barátja felé fordult.Sunoo könnyes szemekkel figyelte őket, ez pedig megsajdította Jay és Sunghoon szívét is. Kibújt a takarója alól, és egyből a fekete hajú felé sietett, a kezeibe véve az idősebb ökleit. Jay halványan mosolyogva ölelte át őt, apró puszikat hintve a hajába.
-Nem bántott, ugye?- kérdezte halkan Jay, szoros ölelésbe vonva Sunoot.
Ha tudta volna, hogy ilyen látványra fog a szobájukba érni, nem ment volna el Jakel az EN bárba.
Inkább Sunooval maradt volna, inkább maradott volna az internátusban, megvédve a szőkét.
Már bánta, hogy nem volt ott mellette.
Sunghoon fájdalmas tekintetét ismét felváltotta a mérges, Jay ismét a karjai között tartotta azt, ami őt illeti.
Az övé.
Csakis az övé.
Dühöngve kapott a bátyja karja után, bemosva egyet neki.
Sunoo felnyikkanva próbált segíteni az idősebbnek, ámbár a barna hajú odébb lökte őt, újabb ütést célozva a bátyjának.A szöszi rémülten nézte ahogyan a testvér pár ismét összeverekedett előtte, pont ugyan úgy mint márciusban. Botladozva sietett ki az ajtón, hogy segítséget hívjon Jungwon és Riki személyében, akik a legközelebb tartózkodtak hozzá.
A két fiú helyett ott találta a többi barátját is, akik meglátva a szőke riadt tekintetét egyből a szobája felé rohantak. Heeseung igyekezett lefogni Sunghoont Rikivel együtt, Sunoo pedig próbálta megnyugtatni Jayt Jungwon segítségével.
Jake összezavarodva állt az ajtó mellett, sejtette miért is verekedhettek össze a barátai, de hogy pont Sunoo előtt?
Sóhajtva hajtotta le a fejét, ámbár a tekintetét megfogta egy telefon készülék, ami nem messze volt a földön.
Összevont szemöldökkel vette fel a földről, a telefon Sunghoonhoz tartozott, bárhol felismerte volna.
Kíváncsian oldotta fel a kódot, szembe találva magát egy megállított videóval. Halkan sétált ki a szobából, ahol még mindig veszekedett a testvérpár, de szerencsére a többiek nem hagyták, hogy ismét egymásnak essenek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hívj a Nevemen | enhypen
Hayran KurguEgy új iskolában sok minden várhat rád, új barátok, új élmények, új tantárgyak, új tanárok. De mindennek két oldala van, nem igaz? Kim Sunoo, 16 éves fiú, megkezdi a tanévet egy új iskolában, a HYBE Akadémián, ahol a két bátyja is tanul. Csak az i...