_________________________-Jay hyung, ki kell mennem a mosdóba.- suttogta az idősebb fülébe, majd készült felállni annak az öléből, de az említett nem engedte. Erősebben fonta a szőke körül a kezeit, a nyakához hajolva.
-Hyung, ne aggódj, visszajövök.- próbalt a fekete hajú szemeibe nézni, majd végül Jay sóhajtva engedte el a fiatalabbat, belekóstolva az italába.
A szőke a mellékhelységbe érve könnyített magán, majd kezet mosva frissítette fel magát. Az orcái még mindig égtek, akárhányszor vissza gondolt a mai estére, aminek még koránt sem volt vége.
,,-Sunoo..- kuncogás.
-Baby..- újabb csók a füle mögé.-Hyung, mások is vannak itt.- válaszolta körbenézve a fiatalabb, de szerencséjére senki sem figyelt rájuk.
-Baby, ne foglalkozz velük, csak velem.- újabb csók a fiatalabb nyakára. "
Nem tudta, hogyan is kéne értelmeznie az idősebb tetteit.
Ez csak egy random dolog volt Jaynek?
Mással is ezt csinálja?
Talán ő különleges?
Tényleg tetszik Jaynek?
Csak az alkohol miatt viselkedett így az idősebb?
A szőkének túl sok kérdése volt, és senki sem tudta őket megválaszolni.
A tükörbe nézve gombolta ki az első három gombot, össze kócolva a haját.
Tetszeni akart Jaynek, minél jobban, hogy csak rá nézzen az idősebb, csak őt ölelje, becézze, szeresse, hogy ne hagyja el.Lehet az a pár korty alkohol megártott számára, amit Jake nagy nehezen lenyomott a torkán.
Kilépve a mosdóból sétált vissza a nappaliba, ahol hagyta Jayt, de az idősebb immár nem volt ott.
Sunoo csalódva nézett körül a kanapé mellett, a konyhába is benézett, de ott sem találta őt. A barátait sem látta sehol, hogy segítséget kérjen az idősebb megtalálasában.
Végül elhatározta, hogy benéz az emeleti szobákba is, hátha csak az idősebb lepihent, mert elege volt a zajból.
Igen, biztos csak pihen.
A lépcsőn egy rakás ember állt, néhányan beszélgettek, smároltak, vagy csak egymagukban iszogattak. A szőke próbált zökkenő mentesen felsétálni, hogy végre megtalálhassa Jayt.
Két szobát átnézett már, de egyikben sem találta meg a keresett személyt, felsóhajtva nyitott be immár a harmadikba, de azonnal be is zárta, miután meglátta, hogy egy lány kényeztet egy fiút az ágyon.
Miért nem tudják kulcsra zárni az ajtót?Várjunk.. Az nem Jay hyung volt?
Nem ő volt az, ugye?
Dehogy, Jay hyung nem lehetett az.
Kim Seonwoo, kapd össze magad, az nem Jay volt.-Sunoo?- lépett ki az említett szobából, megszólítva a szőkét, aki sokkoltan állt meg.
-Baby? Kész vagy?- érezte meg a fekete hajú kezeit a dereka körül.Sunoo mosolyt erőltetett az arcára, próbálva vissza tartani a mardosó könnyeit, majd az idősebb felé fordult bólintva.
-De nem igazán érzem jól magam.. Hyung, abban a szobában leszek, felküldenéd Jake hyungot?-
Undor vette át a fiatalabbat, hányni szeretett volna.
-Persze baby, máris jön.- mosolygott a szőkére, majd arcon csókolva hagyta a fiatalabbat a folyosón. A könnyei megindultak, mint egy nyári záporeső, ámbár nem akart sírni, főleg nem ilyen butaság miatt.
YOU ARE READING
Hívj a Nevemen | enhypen
FanfictionEgy új iskolában sok minden várhat rád, új barátok, új élmények, új tantárgyak, új tanárok. De mindennek két oldala van, nem igaz? Kim Sunoo, 16 éves fiú, megkezdi a tanévet egy új iskolában, a HYBE Akadémián, ahol a két bátyja is tanul. Csak az i...