________________________
Eltelt a hétvége, amit Sunoo meglepően nyugodtan élt meg, mivel egyik Park testvér sem tartózkodott az internátusban, sem az unokatestvérük. Későbbi információk szerint megtudta, hogy a hétvégét a családjukkal töltik, ez pedig kedvezett a szöszinek is.
Jungwonnak az egész este kiesett, így Sunoo füllentve elmondta neki is ugyan azt a történetet, amit Heeseungnak, ő pedig nem kérdőjelezte meg a hyungját.
Igen, hazudni csúnya dolog, de úgy gondolta, hogy jobb, ha nem tudja a fiatalabb.Eljött a hétfő, és Sunoo még mindig Jungwon szobájában töltötte az éjszakáját, azzal az ürüggyel, hogy nem szeretne egyedül lenni, és Danielt sem zavarta. Jungwonnal egész este beszélgettek, mjad csatlakozott hozzájuk Daniel is, aki nagyon tetszett a legjobb barátjának. Egy ideig csöndben piszkálta ezért Jungwon, de utána befejezte, mivel a fiatalabb felhozta a Park ikreket, amitől egyből elment a kedve.
De összesítve, felfrissülve érezte magát, megbeszélve magával, hogy a két fiú csak az alkohol miatt viselkedett úgy, ahogyan, és józanon eszükben sem lenne ilyenre gondolni, hiába flörtölt vele a fiatalabb Park iker számtalanszor.
Mosolyogva léptek be a gimnázium kapuján a barnával, és a magas felhőkarcolóval, Danielel, amikor hangos kiáltásokat hallottak. Gyorsítottak a lépéseiken, amikor is a zsúfolt folyosóra érkeztek.
A nagy kör, elzárta az utat a hangoskodás forrásához, így nehezebb volt látniuk, hogy kik azok, vagy egyáltalán mi történik.
-Ne kérdezzem meg még egyszer!-
Sunoo felfigyelt a hangra, majd Jungwonnal és Daniellel együtt próbáltak áttörni a kört, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy tényleg az ikerpár verekedett-e össze.
A szőke odébb lökte az utolsó embert maga előtt, és végre megpillantotta a két Park fivért, ahogyan egymásnak rontottak, a másikat sértegetve .
-Ennyire fontos neked?- kiabált fel Sunghoon, behúzva egyet a bátyjának, aki hátra tántorított, és a szeme sarkából észrevette Sunoot.
-Válaszolj!- ragadta meg a gallérjánál fogva a barna, míg az idősebb egy pillantást sem vetett rá.Mit mondhatna? Maga sem tudta, miért reagált így.
Csak nem akarom, hogy az öccsém bajba keveredjen. - próbálta meggyőzni saját magát.
De akkor miért miért vagyok ennyire dühös amiatt, amit Heeseung hyung mondott?" -Jay, muszáj mondanom valamit.- állította meg hollófekete hajút az idősebb.
-Mondd csak, hyung.- tapogatta meg a vállát, beszédre bíztatva.
-Pénteken, a buliban, Sunoot és Jungwont kerestem, mivel azt hallottam Kaitól, hogy Jungwon részegre itta magát. Tudtam, hogy Sunoo nem lesz képes egyedül vissza vinni az internátusba, ezért körbe kérdeztem, hogy nem e látták. Majd Taehyun azt mondta, hogy látta, ahogyan a mellékhelységbe mentek Jungwonnal, de.. Az öcséd és Riki is utánuk mentek.- mondta hezitálva, és Jayre pillantott, aki összevont szemöldökkel próbált rájönni, hogy mire is utal az idősebb.
YOU ARE READING
Hívj a Nevemen | enhypen
FanfictionEgy új iskolában sok minden várhat rád, új barátok, új élmények, új tantárgyak, új tanárok. De mindennek két oldala van, nem igaz? Kim Sunoo, 16 éves fiú, megkezdi a tanévet egy új iskolában, a HYBE Akadémián, ahol a két bátyja is tanul. Csak az i...