____________________________________
(1) - BÁNTALMAZÁS
-Nyomorék.- rúgott egy utolsót a szőke hajú fiú gyomrába, majd röhögve indultak ki a mellékhelységből, otthagyva a szenvedő fiút.
Két hete történt az első verés, és azóta egy napot sem hagyott ki Park Sunghoon. Mindig megtalálta azt az időt, amikor a szöszi egyedül volt, védtelenül, és kihasználta a saját és az unokatestvére szórakoztatására.
Sunoo fájdalmasan felnyögött, amikor megpróbált felülni, nem sietett sehová sem, tudta, hogy senki sem fog bejönni a legmesszebbi fiú mellékhelységbe, főleg nem, hogy testnevelés órájuk volt, ami az épület másik felében volt.
Maga sem tudta, hogy miért nem árulta még be az idősebbet.
Lehet azért mert olyan jól kijöttek mostanában a bátyjával és nem akarta elrontani a testvérek boldogságát?Vagy mert ha társaságban voltak, akkor Sunghoon kedves volt vele?
Vagy mert bízott abban, hogy majd egyszer abba hagyja az idősebb a bántalmazását?
Badarság.
Buta volt, amiért hagyta, hogy Sunghoon azt tegyen vele, amit csak akar, szólnia kell valakinek, ha nem is Jaynek, akkor a bátyjának.
Namjoon biztosan megértené, és lehet átíratná egy másik gimnáziumba.
Sunoo felnevetett a sanyarú sorsán, ott is ugyanúgy lenne valaki, aki bántalmazná a gyengesége miatt.
-Szánalmas vagyok, jól mondta.- suttogta maga elé a szőke, a hideg csempének döntve a hátát.
A telefonja rezegni kezdett a földön, látva, hogy Jungwon hívta, nem először. Megköszörülte a torkát, és fogadta a hívást.
-Igen, Wonie?- szólalt bele, kényelmesebb pozícióba helyezve magát, hogy ne érezze a szúró fájdalmat a hasában.
-Hyung! Már hatodjára hívlak, üzentem is nem egyszer! Hol vagy? Ez a húgy agyú tanár be akar téged írni mint hiányzót, pedig mondtam, hogy csak szarni mentél!- hallotta meg a legjobb barátja frusztrált hangját, és felnevetett.
-Mondd meg neki, hogy a nővér szobában vagyok, mivel elcsúsztam és eléggé fáj a hátam, majd órák után elviszem neki az igazolást, de most visszamegyek az internátusba.- újabb hazugság.
Már számon sem tudta tartani, hogy hányadik eset volt az, amikor hazudott a fiatalabbnak.
Az ő érdekében teszem. Lehet, hogy őt is megveretné Sunghoon, és Rikivel jóban van Wonie..
-Hyung! Hyung, ott vagy?- csöppent vissza a valóságba, ahol még mindig a hideg földön ült, fájó gyomorral.
-Igen, és jól vagyok, ne aggódj, csak a mai napot hagyom ki, majd gyere át ha szeretnél.- bontotta meg a hívást.
Újabb üzenet érkezett a szöszinek, de meglepetésére, a bátyjától jött, és nem Jungwontól. Lezárva a telefonját indult ki a helységből, hogy a szobájában visszatudjon írni Namjoonnak.
VOUS LISEZ
Hívj a Nevemen | enhypen
FanfictionEgy új iskolában sok minden várhat rád, új barátok, új élmények, új tantárgyak, új tanárok. De mindennek két oldala van, nem igaz? Kim Sunoo, 16 éves fiú, megkezdi a tanévet egy új iskolában, a HYBE Akadémián, ahol a két bátyja is tanul. Csak az i...