_________________________
Egyre zsúfoltabb lett a kunyhó, ahogyan egyre többen érkeztek a kisebb beavató buliba, amit az öt fiúnak szerveztek.
A szöszi folyton a legjobb barátja mellett volt, aki a bátyja figyelmeztetése ellenére is alkoholt fogyasztott. Sunoo tudta, hogy nem kellene, és egy idő után le is állította, de hogyan lehetne parancsolni egy részeg tininek?Sehogyan.
Próbálta megkeresni az idősebb barátait is, de csak Jaket találta, aki csak horkantva nyomott mindkettőjük kézebe valamilyen vörös folyadékot, helyesbítve vörösbort.
Míg a szőke valaki másnak adta át, a barna egyből lehúzta, ismét elszökve az idősebbtől.Idióta gyerek, nem fogok veled macska-egér játékot űzni.
Végül, Sunoo ismét a fiatalabb nyomába sietett. Nem volt szíve egyedül hagyni a fiatalabbat, még ha meg is érdemelte volna amiért leitta magát 20 perc alatt.
Hogyan lehet ilyen gyors még részegen is?
A kanapé felé vette az irányt, hátha Jungwon visszament oda, hogy még több alkoholt fogyasszon. De ott egy ismerőst sem talált, kivéve az idősebb Park ikert, akinek két ismeretlen lány ült az ölebén, akikre önelégülten mosolygott.
Lehet tényleg ő az igazi playboy.
Még mielőtt Jay észrevehette volna a fiatalabbat, Sunoo a másik irányba fordult, a kisebb konyhába véve az irányt. Szerencséjére a barna hajú fiú ott volt HueningKaial, az egyik royal-farkassal.
-Ah, hyung, köszönöm, hogy figyeltél rá.- mosolygott az idősebbre, aki összeborzolta a haját, és elköszönve hagyta el a helyiséget. Sunoo felsóhajtva pillantott a részeg barátjára, aki nagy bambi szemekkel nézett rá.
-Gyere menjünk meghánytatni téged, utána pedig az internátusba, eleget ittál.- karolta át a fiatalabbat a derekánál fogva, aki bólintva egyezett bele, bár Sunoo tudta, hogy semmit sem értett a mondatából. Ha szerencséjük van, egyik bátyjuk sem kapja rajta őket, de végül is az ő hibájuk.
Tudják, hogy kiskorúak vagyunk.
Amint beértek a kicsi mellékhelyiségbe, a barna a klotyó felé hajolva adta ki magából azt a mennyiségű alkoholt, amit azon az estén elfogyasztott. Nem volt valami szép látvány, de az idősebb mégis ott guggolt mellette, a hátát simogatva.
-Remélem holnap széthasad a fejed.-Amikor már úgy vélte, hogy több hányás nem fog kijönni a fiatalabból, lehúzta a vécét, majd megtörölgette az arcát. A homlokát is megtörölte, amire rátapadt az izzadt haja. Magában morgolódva spriccelt hideg vizet a fiatalabb arcára, hogy észhez térítse, bár nem tűnt hasznosnak.
Az ajtó nyílása rabolta el a szőke figyelmét, meglátva a két fiút bambi szemekkel nézett rájuk, míg mindkettő szélesen elvigyorodott. Sunoo halvány mosolya eltűnt, amint észrevette, hogy Sunghoon és Riki sem volt valami józan állapotban, sőt, ijesztően csillogott a szemük a vágytól, báránybőrbe bújtatott ördögök.
Nem igaz, hogy Jungwont kell itt kijózanítanom, de még Sunghoont és Rikit is. Pedig azt hittem ma megszabadulok az ikrektöl és a felszedős dumáiktól.
STAI LEGGENDO
Hívj a Nevemen | enhypen
FanfictionEgy új iskolában sok minden várhat rád, új barátok, új élmények, új tantárgyak, új tanárok. De mindennek két oldala van, nem igaz? Kim Sunoo, 16 éves fiú, megkezdi a tanévet egy új iskolában, a HYBE Akadémián, ahol a két bátyja is tanul. Csak az i...