___________________________
Újabb kínos csönd telepedett a hét fiúra.
Az utóbbi hetekben szétesett a kis baráti társaságuk ismeretlen indokok miatt.Végül csapatokra osztozódott a társaság, Heeseung több időt töltött Sunooval.
Sunghoon és Jake próbáltak felzárkozni annyi év kihagyással a barátságukban.
Jungwont lefoglalta az ifjú Nishimura.
Jay pedig...
Jay próbálta meggyőzni magát arról, hogy nem érez semmit sem Sunoo iránt.
De tényleg így lenne ez?
Jake megelégedve a szituációval, tervezett egy közös ebédet a büfében, ahol éppen mind a heten is ültek.
-Kezdem.- szólalt fel végül a legídősebb, magára vonva a figyelmet.
-Féltem Sunoot, Sunghoontól és Jaytől. Sajnálom srácok, de újak vagytok számomra, és nehezen bízom rátok Sunoot. Pelenkás kora óta én vigyázok rá.- vallotta be Heeseung.Mindenki összezavarodva nézett a szőkére, utána a Park fivérekre.
Jay ugyan úgy nem értette a helyzetet, míg az öccse szemein rémület suhant át a gondolaton, hogy a szöszi beárulta.
Nem tenné meg. Nem tenné, nem igaz?-Megértem, hyung. De tényleg nem kell semmi miatt sem féltened Sunoot tőlünk.- szólalt fel Sunghoon, mosolyt erőltetve az ajkaira.
Sunoo belevájta a körmeit a tenyerébe, próbálva visszatartani a beszólást, ami a nyelve hegyén volt.
Újabb csend keletkezett, míg nem az idősebb Park iker szólalt meg.
-Bevallom, kerültem Sunoot.
Namjoon elégge kiakadt miután szó esett arról az incidensről a kunyhóban. Sajnálom, ha úgy érezted Sun, hogy már nem kedvellek.- fordult a fiatalabb felé a hollófekete hajú, megbánással a szemeiben.A szöszi szemei elkerekedtek, szóval mindenről a bátyám tehet?
És Jay hyung kedvel?-Nem akarom, hogy azt gondold, hogy nem akarok a barátod lenni, csak hyung..- nevetett fel erőltetetten.
-Majd beszélek hyunggal, ne aggódj Jay hyung.- mosolyodott el a szőke, halványan elpirulva szégyenében.
Miért gondolsz ilyen butaságokra Sunoo, hm?
-Az igazság az- nézett mindenki Jungwonra -,hogy köztem és Riki között alakul valami.- pirult el a mondata végére, lehajtva a fejét. Sunoo mosolya az arcára fagyott, Jungwon... és Riki?
A legjobb barátja azt a személyt kedveli, aki mindenben segített Sunghoonnak, hogy megkeserítse az életét.
Valami alakul azzal a személlyel, aki majdnem hozzáért az akarata ellenére, amikor kidőlt részegen.
Rikibe, aki Sunoo rémálmaiban szerepel, minden nap megkeserítve az életét Sunghoonnal.
-Sunoo hyung, nem mondasz semmit sem? Szükségem van az engedélyedre, a legjobb barátodról van szó.- vigyorgott rá a fiatalabb Riki.
A szemeiben ugyan az a sötét csillogás volt, mint aznap este a kunyhóban.
A hergelés hallható volt a hangjában, míg a többiek bevélték csupán heccelésnek.Sunoo nem tudott mit mondani, féltette a legjobb barátját, mégsem tudott megszólalni. Nem mert, félt az előtte ülő fiútól, aki szinten szúrós szemekkel pasztázta őt.
YOU ARE READING
Hívj a Nevemen | enhypen
FanfictionEgy új iskolában sok minden várhat rád, új barátok, új élmények, új tantárgyak, új tanárok. De mindennek két oldala van, nem igaz? Kim Sunoo, 16 éves fiú, megkezdi a tanévet egy új iskolában, a HYBE Akadémián, ahol a két bátyja is tanul. Csak az i...