_______________________________Jongseong csalódott a saját öccsében, azt hitte, minél idősebbek lesznek, kinövi a gyerekes viselkedését. De ha így történt volna, nem rontana neki ismét a testvérének könnyes szemekkel.
Nem ismert rá.
Nem értette, hogyan bánhatott úgy azzal a személlyel, aki a legfontosabb számára most.
Ennyire gyűlölné őt Sunghoon?
Jake nem lépett közbe, és Rikinek sem hagyta, aki segíteni szeretett volna a barna hajúnak.
Vegül a bátyjaik is megérkeztek a 69. számú szobába, ahol Jimin egyből elrántotta Jayt Sunghoontól.
Nem értette, hogy miért verekedtek így össze a testvérei.
Miután Kai elhaladt az ajtó előtt, ahol hangos ordibálásokat hallott, egyből rohant szólni a többieknek.
-Valamelyikőtök kezdjen csiripelni, és hol van Sunoo?- nézett körül Namjoon, de sehol sem találta az öccsét.
Mind csöndben álltak, míg Jungkook utasítására mind helyet foglaltak.
Jimin a két öccse közé ült, tudni szerette volna már, hogy mi volt a verekedés tárgya. Sosem látta még ilyennek Jayt, egyszer sem.-Szerintem ott az a fasz, kezdjen csiripelni, mielőtt megint megütöm a bűnbánatos képét.- sétált az ajtó felé Jake. Nem tudott egy helyben ülni, nem volt képes megemészteni mindazt, amit látott és hallott.
Jimin megjobban összezavarodott.
Jake is haragudott Sunghoonra, a szavaiból kivéve ő is megütötte őt, és ha jól látta, Rikinek is volt egy kisebb seb az ajkai alatt.Mit csinálhattak ezek ketten...
-Én..- szólalt fel rekedten a barna hajú, de a sebek miatt, amik az ajkait díszítettek, felszisszent.
-Fáj? Kaphatsz amennyit csak akarsz, tudod mit? Kérdezzük meg Sunootól hányszor verted meg.
Ugyanannyiszor kapod vissza!- iramodott felé dühöngve Jake, ámbár Jimin az útjába állt, védelmezve az öccsét.
-Hyung, tisztellek, de ha nem állsz arrébb, téged is megütlek.- nézett az idősebb szemeibe figyelmeztetően.Míg Jay arrébb húzta a barátját, mindenki megszeppenve reagált a mondatára.
Kérdezzük meg Sunootól hányszor verted meg.
Namjoon mintha lefagyott volna, egy szó sem hagyta el az ajkait, de az öccse nem tétlenkedett.
Taehyung odébb lökte Jimint, többször felpofozva Sunghoont.Tudta, hogy valami köze van Sunoohoz.
Kezdett összeállni a kép a fejében, már csak azt nem értette, hogy az öccse miért viselte el Sunghoon cselekedeteit.Végül Jungkook rángatta el a barna hajútól a párját, aki kiabálva próbált szabadulni a fogása alól.
Namjoon végül dühösen nézett Sunghoonra, ámbár Jimin ismét elé állt. Hiszen nem tudják a teljes történetet, lehet minden máshogyan van..Csönd honolt a szobában, amikor is nyílt az ajtó, amin Heeseung és Jungwon lépett be, Sunooval együtt.
Namjoon egyből ölelésbe vonta az öccsét, aki megszeppent a hirtelen testi kontaktustól. De mire kettőt pisloghatott volna, egy másik test ölelte át hátulról, Taehyung.A könnyei magától kezdtek lefolyni az arcán, nem sírt, egyáltalán nem.
Nem érezte azt a maró érzést sem a torkában, hogy ne tudna megszólalni. Mégis egyre több könnycsepp díszítette az orcáit.-Sun.. Jól vagy?- kérdezte Namjoon amint elváltak tőle, és az egyik ágyra ültette őt, maga mellé. Körbenézve látta a többi royal-farkas tagot, nem értette mit keresnek ott.
Jake ide hívta volna őket?
-Hyung, tudom, hogy Sunoo nem akarná, hogy lásd, de ezt muszáj megnézned. Mindent.- beszélt higgadtan Heeseung, az idősebb kezébe adva Sunghoon telefonját.
Jimin is felismerte az öccse készüléket, de még most sem értette, hogy pontosan mi folyik a két öccse és a fiatalabb Kim között.
Netán szerelmesek belé?
Sunoo ijedten kapta a tekintetét a bátyjára, ámbár késő volt bármit is tennie, Jungwon érősen ölelte magához, nem hagyva, hogy bármit is tegyen.
A felvétel pedig elindult.
A szobában levő összes ember végig hallgatta az összes videót, amin Sunoo szerepelt. Ámbár a tartalmát, és a képeket csak a két bátyja látta, és a legídősebb Park.
Jimin csalódott volt az öccsében, sőt, több mint csalódott. Nem tudta, hogy mi történt vele, hiszen ki csinálna ilyet egy ártatlan 16 éves fiúval, aki semmit sem tett ellene?
Hosszú, kínzó percek után Namjoon mindenkit kiküldött a szobából, Sunoo, Riki, Sunghoon, Jimin és Jay kivételével. Végül Taehyung rá beszélte a bátyját, hogy hadd legyen bent ő is, hiszen ő is a testvére, muszáj ott lennie.
-Sunghoon, ha most nem lennél így összeverve Jake és Jay által, akkor már rég feladtalak volna a rendőrségnél. Gyermek pornográfia, szexuális visszaélés, bántalmazás.
19 éves vagy, már börtönbe kerülhetsz, remélem tudod. Te pedig Nishimura, javítóintezetben akarod végezni?- szólalt meg Namjoon, próbált minél nyugodtabbnak tűnni, de a reszkető kezei és lábai másról árulkodtak.-Tudom..- most először nézett fel a földről Sunghoon, egyenesen Sunoo szemeibe, aki megrémülten kapta a szája elé a kezeit. Az arca több helyen is véres volt, kékülő orcái is jól láthatóak voltak.
Rémisztő látvány volt.
-Van indokod, hogy miért tettél ilyen undorító dolgokat Sunooval?- kérdezett rá Jimin, maga felé fordítva az öccsét, aki ismét felszisszent.
Nem tudott a saját bátyja szemeibe nézni, szégyenkezett, végre felfogta, hogy miket is művelt.
Szégyenkezett a tettei miatt, és nem tudta sehogyan sem jóvá tenni.Lehetetlen volt, és túl késő.
-Riki és Sunghoon jövőhéten visszarepülnek Japánba, nagyiék gondoskodni fognak rólatok.- jelentette ki Jimin, amin Riki és Sunghoon is meglepődött.
Nem gondolták volna, hogy vissza kell menniük Japánba.
-Hyung, én nem akarok! Itt van Jungwon, nem akarom itt hagyni Jungwont!- esett a térdeire a szőke fiú, meghajolva az unokatestvére előtt.
Tényleg megkedvelte az idősebb fiút, tiszta szívéből szerette, nem akart nélküle lenni.
Jay utána akart nyúlni, de végül nem tette, majd ebből megtanul Riki, rá kell jönnie, hogy rosszat tett, nagyon rosszat.
-Nem hiszem, hogy ezek után Jungwon veled akarna lenni.
Apropó, Jungkook sem hagyná.- szólt közbe Taehyung, ami miatt a szőke könnyei elárasztottak az orcáit.Sunoo egy pillanatra megsajnálta Rikit, hiszen ő is tudta, hogy Jungwon is mennyire oda volt érte.
Bűntudata lett, hogy miatta választják őket szét.-Sunoo pedig kiköltözik a szüleinkhez, az Államokba jövőhéten.- közölte Namjoon, amin Sunoo kivételével mindenki meglepődött. Jay rémülten kapta rá a tekintetét, hiszen elakarja választani őt Sunootól.
Szüksége van rá.
-Februárban terveztem menni, miután vége az iskolának, de jó lesz együtt karácsonyozni anyáékkal.- erőltetett egy mosolyt az arcára a szőke.
Tény és való, hogy még ezt a 2 hónapot Jayel szerette volna tölteni, de nem tudna a szemeibe nézni a megtörtént események után.
-Jay, Sunghoon, egyikőtök sem mehet az öcsém közelébe. Bármi is volt köztetek, annak ma vége, és Sunoo addig is átköltözik Taehyung szobájába.
Kérlek várjatok kint, amíg összecsomagol.- állt fel az agyról Namjoon, az ajtó felé intve.Jimin és Riki segítettek Sunghoonnak kisétálni a szobából, míg Jay próbálta utoljára átölelni Sunoot, de a fiatalabb elhúzódott tőle.
Undorítónak gondolta magát, nem akarta, hogy Jay így érjen hozzá, miközben Sunghoon bemocskolta.
Jay hyung jobbat érdemelt nálam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hívj a Nevemen | enhypen
FanficEgy új iskolában sok minden várhat rád, új barátok, új élmények, új tantárgyak, új tanárok. De mindennek két oldala van, nem igaz? Kim Sunoo, 16 éves fiú, megkezdi a tanévet egy új iskolában, a HYBE Akadémián, ahol a két bátyja is tanul. Csak az i...