09; Rémálmok

246 27 8
                                    


_______________________

"-Ők itt, Park Jongseong és Park Sunghoon.- mutatta be a szótlanul állókat.

-Inkább dugnám meg őt még heterón is, mint téged valaha.- undorodva rántotta el a lány kezét.

Halk kuncogást hallott maga mögül, és hideg bizsergető ujjaka érzett meg, amik köröket rajzoltak a hátára, gerincére, mígnem az alsóneműjehez értek.

-Ezt is.- suttogta a füleibe mély, halk morgást kiengedve, ezzel megfélemlítve a fiatalabbat.
-Most!- morgott, enyhén megkarcolva a fogaival a szöszi bőrét.

Az ajtó hirtelen kinyílt, a szöszi meglátva a két fiút bambi szemekkel nézett rájuk, míg mindkettő szélesen elvigyorodott. Sunoo halvány mosolya eltűnt, amint észrevette, hogy Sunghoon és Riki sem volt valami józan állapotban, sőt, ijesztően csillogott a szemük a vágytól, báránybőrbe bújtatott ördögök.

-Nyafka.- horkantott fel a barna hajú.

-Na, Sunoo, ne légy telhetetlen, hyung majd megfarkal.- röhögött fel a legfiatalabb, egy undorító pillantást kapva a szöszitől.

-Hyung, hazudni nem szép dolog.
Te egész este élvezkedtél abban a két ribancban, én csak egy jó szopást akartam, de úgy látszik neked nem tetszik, hogy a babyd volt a választékom.- bólintott a fiatalabb felé vigyorogva

-Ddeonuuuu, mit csinálsz itt, gugolva előttünk.- nevetett fel az idősebb, beletúrva az említett hajába.
Sunoo megpróbált felállni, de a hajában pihenő kéz lenyomta őt a földre, immár térdelve nézett fel rájuk.

-Azt hitted, hogy nem lesz semmi következménye annak, hogy beárultál Jaynél?- nevetett fel hátborzongatóan, lejjebb nyomva a fiatalabbat a földre.
Riki legugolt elé, a hajánál fogva kényszerítve, hogy rá nézzen.

-Sunoo hyung, rosszfiú voltál.- biggyesztette le az alsó ajkát a fiatalabb, erősebben markolva a hajába.

-Ddeonu, rám figyelj.- fordította a fejét maga felé a fiatalabb Park, libabőrt okozva a fiatalabbnak a becenév hallatán. -Nyisd a szád.- vigyorgott, az övével babrálva.

Sunoo enyhén mosolyogva bólintott, de arra nem számított, hogy az idősebb ökleit a gyomrában fogja megérezni.

-Utálom a hazug dögöket.-

-Hyung, te miért nem iszol?- kérdezte meg a legfiatalabb Sunghoonra célozva, majd észrevétlenül a szőke felé pislantott nevetve.

-Ahh, Riki, csak majdnem történt meg, de majd legközelebb.- kacsintott a fiatalabbra, és mindenki felnevetett velük együtt.

-Vedd. Azt. Le.- tagolta a szavakat, minden mondatnál közelebb lépve Sunoohoz.

-Nyomorék.- rúgott egy utolsót a szőke hajú fiú gyomrába, majd röhögve indultak ki a mellékhelységből, otthagyva a szenvedő fiút.

-Ddeonu, ne akard, hogy én vegyem le.- járta körül a szőkét.

-Nem akarom rajtad érezni a bátyám illatát. Sőt. Senkiét. Zuhanyozz le még egyszer.- morogta, miközben belökte a fiatalabbat az egyik zuhany fülkébe.

Sunoo balján levő fiú lassan a szöszi combjára helyezte a tenyerét.

-Ddeonuuuuu

-én csak egy jó szopást akartam..-

-Azt hitted, hogy nem lesz semmi következménye annak, hogy beárultál Jaynél?-

Hívj a Nevemen | enhypenWhere stories live. Discover now