Gözüme çarpan güneş ışıklarıyla uyandım.Bugün okuldan sonra Berk ile buluşacaktık.
Yatağımdan kalkıp ilk önce duş aldım.Dolabımdan okul formalarımı alıp üstüme giydim.Aşağıya inerken annemin sesini duydum."kahvaltı hazıır".Annemin yanına mutfağa gittim.Kahvaltı masası çok lezzetli görünüyordu.Annemin yanağına bir öpücük kondurduktan sonra masaya geçtim.Afiyetle kahvaltımı yaptım.Biraz sonra evden çıkmak için hazırlandım.Çantamı da yanıma alıp evden çıktım.Yine her zamanki gibi durağa gittim ve otobüsü beklemeye başladım.Bir süre sonra otobüs geldi ve otobüse binip boş bir yere oturdum.
Okula vardığımda hızla sınıfıma çıktım.Ben sınıfa girdikten hemen sonra öğretmen sınıfa girdi.Dersin sonuna doğru öğretmenimiz bizi serbest bıraktı.Bende bunu fırsat bilip hemen telefonu cebimden çıkardım ve biraz oyun oynadım.Tenefüs zili çaldığında biraz bahçeye çıkıp yürüdüm.
Biraz sonra zil çaldı ve bütün okul içeri girmeye başladı.tabi onların yanında bende giriyordum.
Son ders zili çaldığında çantamı toparladım ve kızlar tuvaletine gittim.Orada kendime çeki düzen verdim,ve tamamdım.
Yine aynı kafeye gidip Berk'i beklemeye başladım.Bi 10 dakika sonra da Berk geldi.Karşımdaki sandelyeyi çekip oturdu.
Berk:Merhaba.Seni buraya çağırdım çünkü seninle konuşmak beni rahatlatıyor.Umarım yanlış anlamamışsındır arkadaş olarak yani".Neden bilmiyorum ama birden yüzüm düştü.
Melis:Merhaba.Zaten yanlış anlamadım.Arkadaşça bir konuşma dışında başka bişey olabileceği aklımdan dahi geçmedi.
Berk:Bu zamanlarda kime ne desem hep beni yanlış anlıyor.Yani zaten aramızda öyle şeylerin olacağını da sanmıyorum.Değil mi?
Kendimi tutamayarak.
Melis:Neden olmasın.Belki en yakın kız arkadaşın bile bi gün aşık olduğun kız olabilir.
Bunu neden dediğimi bilmiyorum ama söylemek istemiştim ve söyledim.Aslında nedensizdi sadece cevap verme gereği duymuştum.O kadar.
Bu konuşmadan sonra biraz daha konuşup evlerimize gitmek için kafeden çıkmıştık.
Eve geldim ve üstümü değiştirip aşağıya televizyon izlemeye indim.İzlerken karnımdan guruldamalar geliyordu.Annemin yanına gidip yemeğin hazır olup olmadığını sordum.Annem yemeğin 5 dakikaya hazır olacağını söyledi.
Yemeği yedikten sonra odama çıktım ve bilgisayarı açıp facebook'a girdim.Biraz facebookta oylandıktan sonra kendimi yatağa attım ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
(Bu arada Melis medyada.Berk'in fotoğrafınıda yeni bölümde görüceksiniz.)