Okuldan çıkıp yürümeye başladım.Bu arada kantinden de kahve almıştım.Hem yürüyor hem de kahvemi yudumluyordum.Birden bir şeye çarptım.Kafamı kaldırıp çarptığım şeye baktığımda çarptığımın Berk olduğunu gördüm.Kahve üzerine dökülmüştü ve dökülen yere üflemeye başlamıştı.Belli ki canı yanıyordu.Bende ona katılarak kahve dökülen yere doğru üflemeye başladım.Birden o üflemeyi kesti ve bana bakmaya başladı.Ben hala üflemeye devam ediyordum ve bana baktığını da hissediyordum ama kafamı kaldırıp yüzüne bakamadım."Üstünü değiştirmen gerekli",dedim.Gülerek "geçti bişey yok merak etme",dedi."peki öyle diyosan tamam".
Yürümeye başladık.Hiç konuşmadık.Bende bu arada neden bana öyle baktı diye düşünürken"biraz daha dikkatli olmalısın",dedi."Daha dikkatli olurum,özürdilerim".
"İstersen benim evime gidelim ben üstümü değiştiriyim.Üstümü değiştirdikten sonra da kafeye gider otururuz.Nasıl olur?".
"Tamam.Hadi gidelim o zaman."
Bir süre yürüdükten sonra bir evin önünde durduk.Belli ki evine gelmiştik.Eve doğru yürüdük ve Berk kapıyı çaldı.Kapıyı siyah saçlı ve yeşil gözlü bir kadın açtı."Hoşgeldin oğlum" dedi.Bu kadın Berk'in annesi olmalıydı."Hoşbuldum anne.Üstümü değiştiricem ve arkadaşımla kafe gidicem."Annesi olumlu şekilde kafasını salladı.beraber içeriye girdik.Berk yukarıya çıkarken bende kapının önündeki küçük pufta Berk'i beklemeye başladım.
10 dakika sonra Berk aşağıya indi ve beraber evden çıktık.Bir süre sonra bir kafeye geldik.Kafede iki kişilik bir masaya oturduk.Havadan sudan konuştuk.Tekrar Berk'ten özür diledim.O kadar çok konuşmuştuk ki neredeyse akşam olmuştu."Çok geç oldu ben artık gideyim annem beni merak eder.Görüşürüz" diyerek kafeden çıktım ve evimin yolunu tuttum.
(Medyada Selin var.)