Yumruk

133 10 0
                                    

Ders çok sıkıcı geçiyordu.Zilin çalmasına on dakika vardı ama o on dakika bir ömür gibi geliyodu bana.

Oh.Sonunda zil çaldı.Koşarak sınıftan çıktım ve kantine gittim.Eğer koşarak gitmezsem kantin kalabalık oluyodu.

Kantine gidip simit alıp bir masaya oturdum.Afiyetle simidimi yemeye başladım.Birden karşımdaki sandalye çekildi.Baktım ama çocuğu tanımıyordum."Selam ben Burak" dedi."Bende Melis de neden böyle izin almadan karşıma oturdun?"
"Yalnızdın yanına geliyim dedim "
"Ben tek başıma mutluyum.Kalkabilirsin."
Dediğim şeyi dinlemeyerek oturmaya devam etti.Sinirlenerek ayağa kalktım ve kantin kapısına doğru yürümeye başladım."Daha sonra görüşürüz güzellik" dedi arkamdan.Arkamı dönüp dil çıkardım ve sonra sınıfıma doğru yol aldım.
Sınıfta biraz Selinle konuştuk.Ona Berkle barıştığımızı söyledim.O da çok mutlu oldu.
Ardından zil çaldı ve edebiyat öğretmenimiz girdi.

*****

Yine ders çok sıkıcı geçmişti.Edebiyat dersini hiç sevmiyodum.Öğretmen sürekli beni kaldırıyodu.Sinir oluyodum o kadına.Sanki sınıfta bir tek ben vardım.

Bu sefer Selinle bahçeye çıkıp bir banka oturduk.Otururken bir yöne baktım.Kantindeki çocuk pis sırıtışıyla bize doğru geliyodu.'Piç kurusu' dedim içimden.Hangi yüzle geliyodu bu benim yanıma.Ama ben ona benim yaklaşılmaması gerektiğini gösterecektim.

Selinde benim baktığım yöne baktığında "O piç niye bize gülüyo ve neden bize doğru geliyo?" diye bi soru yöneltti bana.
"Bilmiyorum o piç tenefüstede benim yanıma gelip oturmuştu.Ona yanımdan kalkmasını söyledim ama yanımdan kalkmadı.Bende sinirlenerek kantinde çıktım.Arkamdan 'daha sonra görüşürüz güzellik' dedi.Ama ben ona bana bulaşılmıycağını göstericem ona görürsün." dedim.
Ben bunları Selin'e anlatırken yanımıza gelmişti bile.'Hayvan'.Ysnımıza geldiğinde "Bak yine karşılaştık" dedi o piç gülümsemesiyle.
"Senin benimle derdin ne ?"dedim biraz sesimi yükselterek.Sonra ayağa kalktım ve Selinide kolundan çekiştirerel okula doğru yürümeye başladım.

*****

Sınıfa geldiğimizde yerlerimize oturduk ve "Çıkışta Berk gelicek beraber gidicez.Beni bekleme" dedim Selin'e.Olumlu anlamda kafasını salladı ve ardından yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.Bu son dersti.

******

Çıkış zili çaldığında çantamı toplayarak sınıftan çıktım.Hızlı adımlarla bahçeye çıktım.Berk kapının önünde bekliyodu.Yanına doğru gitmek için bir adım attım ama bir el kolumdan tuttu ve gitmemi engelledi.Kim olduğuna baktığımda da onu o piç Burak'ı gördüm.
"Ya bıraksana hayvan." dedim sinirle.
"Böyle yanımdan gidiceksen durmadan olmaz ki" dedi o insanısinir eden sırıtışıyla.
Bana bunu dedikten sonra Burak düştü.Berk ona yumruk atmıştı."Tamam aşkım gel gidelim" dedim Berk'e ama "Bu siktiğimin çocuğu niye senin kolunu tutuyordu.?"
"Bilmiyorum.Sabahta geldi yanıma oturdu.Onu boş ver gel gidelim" dedim ve kolundan tuttum.O da kafasını olumlu anlamda salladı.Beraber yürümeye başladık.

*******

Bir süre yürüdükten sonra evimin önüne vardık.
"Teşekkür ederim kahramanım" dedim ve ardında dudaklarına yapıştım.İlk başta şaşırdı ama sonra o da karşılık verdi.Biraz sonra birbirimizden ayrıldık.Gözlerimin içine baktı "Seni kaybetmek istemiyorum.Sana zarar gelmesini de istemiyorum.Seni çok seviyorum."
Bunu dedikten sonra saçlarımı kokladı ve "Kokun bana huzur veriyo"dedi.Bende son kez küçük bi öpücük verip yanından ayrıldım.
Eğer yanından ayrılmasaydım onun büyüsüne kapılabilir ve öpmeye devam ederdim.Bunu da annem görür babama yetiştirirdi.

******

Yatağıma kendimi attım.Ben Berk'i çok seviyorum diye itiraf ettim kendime.
Ardından Berk'i düşünerek yattım yatağıma.Birazdan uyku beni kollarının arasına aldı.

Bayadır yazmıyorum çünkü çok kötü günler geçiriyorum.Affınıza sığınıyorum.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Kocaman öpüldünüz.

Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin