Mesafe

161 15 0
                                    

Berk'ten

Melisle beraber luna parka gidip biraz eğlendik.Eve dönerken yağmur atıştırmaya başlamıştı önce önemsemedim.Ama birden bastırınca hırkamı çıkartıp tepemize tuttum.Hırka kısa olduğu için biraz yakınlaşmak zorunda kaldık.Göz göze geldik.Gözleri güzeldi.Maviliği insanı içine hapsediyordu sanki.Sonra birden koşmaya başladı.Onun evine yakınlaşmıştık.Koşarak eve girdi.Bana da arkasından şaşkınca bakmak kaldı.

Melis'ten

Bugün pazardı.Evde kendimi odaya kapatıp müzik dinlemek istiyordum.Kulaklıklarımı alıp kulağıma taktım.Müziğimi mesaj melodisi kesti.

•Kimden:Berk

Dün neden kaçtın bilmiyorum ama bugün bara gidip kafayı dağıtsak nasıl olur?

18 yaşındaydım ama beni alırlar mıydı bilmiyorum.Biraz düşündükten sanra kararımı verdim.Sonuçta artık reşittim.Herhalde alcaklardı.Ve mesajına cevap verdim.

•Kime:Berk

Tamam olur ne zaman gidicez.

Çok beklemeden mesaj geldi.

•Kimden:Berk

Saat 20.00'da hazır ol.Ben seni alırım.

Olumlu cevap verdikten sonra akşam ne giyeceğime karar verdim.Bordo ve dizimin hemen üstünde biten bir elbise çıkardım.Bence öyle bir mekan için gayet uygun bir elbiseydi.Elbiseyi alıp giydim ve biraz makyaj yaptım.Biraz bekledim.
Zaten biraz sonra Berk geldi.Arabaya binerken bana kapıyı açmıştı.Teşekkür ederek arbaya bindim.
Biraz yol aldıktan sonra bir barın önünde durduk.Arabadan indik ve Berk uzaktan kumandayla arabayı kilitledi.Beraber bara girerken keskin sigara kokusu öksürmeme sebep oldu."İyi misin Melis?"diye sordu Berk."İyiyim.Birden sigara kokusunu alınca öksürdüm.Geçti önemli değil."
Beraber köşede bir masaya oturduk.Ardından bir adam gelip ne istediğimizi sordu."Sen ne içiceksin" diye sorduğunda,Berk'e ne diyeceğimi bilemedim.Çünkü daha önce hiç içki içmemiştim ve sarhoş olmak istemiyordum.Sonuçta daha önce hiç sarhoş olmamıştım ve beler olacağını bilmiyordum.Ama bir şişe biradan ve bir defa denemekten zarar gelmezdi.Ardından"Bir bira"dedim.Ardından Berk'te "Bende bir bira alayım"dedi.Bir süre sonra biralar masaya geldi.Birini alarak bir yudum aldım.Boğazımdan geçerken boğazımı yakmıştı ve yüzümü ekşitmeme neden olmuştu.Ama neyseki bu haraketimi Berk farketmemişti.İçtikte tadına alıştım ve birazdan şişedeki birayı bitirmiştim.Biraz başın dönüyordu ama aldırmadım,ilk defa içtiğimden olmuştur diye geçirdim içimden.
"Dans edelim mi? "
Elini uzatmış bekliyordu.Bende hiç düşünmeden elini tuttum ve ayağa kalktım.Dans pistine geldiğimizde herkes dans ediyordu.Biz de aralarına katılarak dans etmeye başladık.
"Çok yoruldum oturalım mı?"
Berk başını onaylar şekilde salladı.Tam yerimize gidiyorduk ki ayağım bir şeye takıldı ve düştüm.Tabi benimle beraber Berk'te düşmüştü.Berk altta ben üstünde bir vaziyette yerdeydik.Yüzlerimiz birbirine çok yakındı."İyi misin?",dediğinde befesi dudaklarıma deymişti.Kalbim küt küt atmaya başlamıştı.Çok değişik bir histi.Yüzlerimiz biraz daha yaklaşsa dudaklarımız değecekti.Neyseki refleksle ayağa kalktım ve masaya doğru yürüdüm.Berk yanıma geldiğinde "Artık gidelim mi?Ben çok yoruldum.yine olumlu anlamda kafasını sallayınca beraber bardan çıktık ve arabaya doğru yürüdük.Arabaya bindik.

Sonunda eve gelmiştik."Görüşürüz" diye selam verdikten sonra eve yürümeye başladım.Eve girdim.Üstümü değiştirdim ve kendimi yatağın üstüne kendimi attım.Barda yere düştüğümüzde aramızda mesafeyi düşündüm ve gülümsedim.Ardından kendimi uykunun kollarına bıraktım.

(Arkadaşlar bu aralar yoğunum bu nedenle iki günde bir bölüm yayınlıycam.)

(Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.)

Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin