Yabancı

25 1 1
                                    

2 hafta sonra

İki hafta geçmişti.Ameliyattan çıkmamın üzerinden tam iki hafta geçmişti.Bu sırada sürekli gelip giden bir yabancı vardı.Aslında ona ne kadar yabancı desem de yabancıymış gibi gelmiyordu.Beni her gördüğünde gözlerinde oluşan o hayal kırıklığı bunun en büyük kanıtıydı.Benim onu hatırlamamam,ona her yabancı deyişimde gözlerindeki ışığın birden sönmesi neden bilmiyorum boğazıma bir yumrunun oturmasına sebep oluyordu.Bir yandan da onu özlüyormuşum gibi hissediyordum. Tam bunları düşünürken aşağıdan annem geldi.Bir çocuğun geldiğini ve arkadaşım olduğunu söyledi.Aşağı kimin geldiğini merak ederek bir yandan da şarkı söyleyerek iniyordum.
Kapının önüne geldiğimde "Yabancı" diyerek düşündüm."Yabancı mı?" demesinden sonra aslında bunu sesli düşündüğümü fark ettim."Benim adım Berk ve ben bir yabancı değilim" diye de ardından ekledi.Gözlerindeki ışık yine kaybolmuştu.Birazdan bana soğuk bir şekilde hazırlanmamı ve beni bir yere götüreceğini söyledi.
Zaten hazırdım ama gidip gitmemek için biraz düşünmüştüm.Ne de olsa o adamı tanımıyordum.Ardından "En fazla ne olabilir ki ?" diye düşündüm.Ayakakabılarımı gitsin ve arkamdan evin kapısını kapattım.Kapının önündeki "Berk"in arabasına doğru yöneldik.

Arabaya bindiğimizde sadece birbirimize bakıyorduk.Sanki bir şey söylesek bu anın büyüsü bozulacakmış gibi geliyordu.Birden o  özlemişlik tekrardan geldi.Birden boynuna sarılıp bir daha hiç ayrılmamak istiyordum.Ben ne olduğunu anlamadan birden bana yaklaşmaya başladı. İlk başta öpeceğini düşünmüştüm ama kemerimi takmak için edilmişti.Neden bilmiyorum ama buna bozulmuştum. Beni öpmediğine bozulmuştum ne oluyordu bana.!!
Kemeri taktıktan sonra arabayı çalıştırdı.Arabada hala bir sessizlik hâkimdi. Bir çok defa sesliği bozmak istesemde bir türlü cesaret edememiştim.

Sonunda bir yere gelmiştik.Tam arabadan inecektim ki kolundan tuttu ve "Özledim Melis,seni çok özledim!" dedi ve beni kendine çekti. Sımsıkı  sarılmıştı sanki hiç bırakmak istemiyormuşçasına.Ama şunu bilmiyordu ben de onu bırakmak istemiyordum.Ve bunun sebebini kendim bile bilmiyordum...

Arkadaşalar epey uzuuuuun bir süredir yeni bölüm yazamamıştım.Bu sene gerçekten çok fazla şey oldu ve gerçekten yazacak zaman bulamadım.Kusuruma bakmayın lütfen.Bundan sonra sürekli yazmaya çalışılan.Bu bölümde biraz kısa oldu bunun için de kusuruma bakmayın.Sizleri seviyorum.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.♡♡♡♡♡♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin