Berk'ten
Yolda yürürken birden bir kız bana çarptı ve üstüme kahve döktü.Kafasını kaldırıp bana baktığında ben de onu gördüm Melis'i.Kahvenin döküldüğü yer yanıyordu ve üflemeye başladım.Biraz sonra Melis'te bana katılarak oda üflemeye başladı..Neden bilmiyorum üflemeyi bırakarak ona bakmaya başladım."üstünü değiştirmen lazım."dedi."geçti" dedim.Sonra benden özür diledi ve yürümeye başladık.Benim evime geldik be kapıyı annem açtı.Beraber içeriye girdik ben yukarıya odama gidip üstümü değiştirdim.Melis'te beni kapının önündeki pufa oturup beklemeye başladı.
Beraber evden çıkıp bir kafeye gittik.Biraz konuştuktan sonra eve gitmek için ayrıldık ve evlerimizin yolunu tuttuk.Melis'ten
Bugün cumartesi'ydi.Bugün biraz geç kalkmıştım.Yine duşumu aldım.Aşağıya inip kahvaltımı yaptım.Odama çıkıp müzik dinlemeye başladım.Mesaj geldi.
•Kimden:Berk
Bugün biraz yürüyelim mi?
•Kime:Berk
Tabi olur.Ne zaman ve nerede buluşalım.
Biraz daha müzik dinledikten sonra yine mesaj geldi.
•Kimden:Berk
Sen hazır ol.Ben seni evinden alırım.Tabi adresi atman lazım:)
Berk'e adresi attıktan sonra hazırlanmaya başladım.Üstüme mavi salaş bir tişört ve altıma dar siyah kotumu giydim.Saçlarıma ellerimle şekil verdikten sonra tamamen hazırdım.
Kapı zili çaldı.Aşağıya inip kapıyı açtım Berk gelmişti.Çantamıda alıp evden çıktım.
Beraber bir luna parka gittik orada çok eğlendik. Dönme dolaba ve çarpışan arabalara bindik.Sonra ayna odasına girdik.Değişik yansımalarımıza bakıp güldük.Eve gelirken yağmur atıştırmaya başlamıştı.İlk önce önemsememiştim.Birden yağmur bastırdı.Berk üzerinden hırkasını çıkarıp tepemizde tuttu.Tabi hırka kısa olduğu için birbirimize yakınlaşmak zorunda kaldık.Ve göz göze geldik.Bir süre öyle yürüdük.Bu arada benim evimede gelmek üzereydik.Utanarak hırkanın altından koşarak çıktım ve evimize doğru yöneldim.Berk ise bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.Kapıyı çaldım ve annem açtı.Hemen odama koştum.Kendimi yatağın üstüne attım.Gözlerini düşündüm.Ne kadar güzeldi.İlk defa gözlerine bu kadar uzun bakmıştım ve gözlerinin içinde kaybolmuştum sanki.Peki neden utanmıştım??
(Yeni bölüm yarın gelecek.)