Barışma

119 10 0
                                    

"Neden?" diye şaşırarak sordu.

"Canımı acıtıyorsun.Senden uzak durmaya çalıştıkça bana daha da yakınlaşıyorsun.Beni unut diyorsun ama unutmama izin vermiyorsun."derin bir nefes aldım ve devam ettim."Benden lütfen uzak dur.Sen yanımdayken ben kafamı toplayamıyorum."

Derin bir nefes aldıktan sonra"Tamam.Unut diyorum ama ben seni unutamıyorum.Seni seviyorum kızım anlasana."

İlk önce Berk'e baktım.Sonra hızlı adımlarla gidip ona sarıldım."Bende seni seviyorum.Her ne kadar kötü olursa olursun her günüm seninle olacak."

"Seni çok özledim ızun zamandır bunu yapmayı özledim" diyip dudaklarıma yapıştı.Bu hareketini beklemiyordum.Şaşkınlığımı üstümden atıp bende ona karşılık verdim.

****

Sabah kalktığında çok mutluydum.Üstümü giyinip saçlarımı taradım ve evden çıktım.Yolda giderken Berk karşı taraftan geliyodu.Hızlı adımlarla yanına gittim ve koluna girdim."Günaydın" diyerek yanağına bir öpücük kondurdum."Günaydın güzellik" diyerek oda beni öptü.

Sonunda okula varmıştık.Şimdi sıkıcı dersler başlıyodu.Acaba sıkıcı olmayacak mıydı?

Uzun bir süre oldu biliyorum ama rahatsız olduğum için yazamadım.Şu anda uygun olmadığım için kısa kestin.Ama telafi edicem.

Kocaman öpüldünüz ❤️.

Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin