İlk Öpücük

147 13 0
                                    

Taburcu olmuştum ve Berk'in arabasıyla eve gidiyorduk.Arabanın motor sesi kesilince kapıyı açtım ve inmeye çalıştım ama başaramadım.Tam düşecek gibi oldum ama Berk gelip beni tuttu."Teşekkür ederim."."Önemli değil ama kendine dikkat etmen gerekiyor.Bu arada okula da bir hafta gitmeyip istirahat edeceksin.".Kafamı olumlu anlamda sallarken biz yürümeye başlamıştık.Berk evin kapısını çaldığında annem telaşlı bir şekilde kapıyı açtı."Ne oldu sana?"."Merhaba hanım efendi ben Melis'in arkadaşıyım.Sadece küçük bir trafik kazası geçirdi ve dinlenmesi gerekiyor.Ben size yardımcı olacağım".Berk'in bu cümlesinden sadece odama çıkarır sonra gider sanmıştım ama yanılmışım.
Beni odama çıkararak yatağıma yatırdılar.Ardından Annem benim üstümü değiştirmeme yardım etti.Üstüme rahat bir şeyler giydim,okul forması fazla rahatsızdı.Sonra annem odadan çıktı ve arkadan Berk geldi.Yatağın yanındaki sandalyeye oturdu ve ellimi tuttu.En başta şaşırdım ama sonra arkadaşça olduğunu düşündüm."Sana bir şey olsun istemem." dedi.Ağzım bir karış açık kaldı.Bana biraz daha yaklaştı."Kendine dikkat etmelisin".Bunu aöyledikten sonra gözleri dudaklarıma gitti ardından gözlerime baktı ve daha da yaklaştı.Ve ardından dudaklarını dudaklarıma baştırdı.Benden karşılık bekledi.Bende o anın dalgınlığıyla ona karşılık verdim.
Dudaklarımdan ayrıldı ve bir kez daha gözlerime baktı.Sonra hızlı adımlarla odadan çıktı.O odadan çıkınca gülümsedim ve ellerim dudaklarıma gitti.Şuan çok saçma bir şekilde sırıtıyordum.

Yatağın altına girdim ve yorganı kafama kadar çektim.Önce sırıttım.Sonra telefonu alıp Berk'e mesaj attım.

Kime:Berk

"Yarın gelicek misin?"

Mesajı gönderdim ve beklemeye başladım.Bekledim bekledim cevap gelmedi yanaklarımı şişirerek nefes verdim.Acaba neden beni öpmüştü.Bana karşı bir şey hissediyor muydu?Onu bilemem ama ben ona karşı boş değildim.Bunu sonunda kendime itiraf edebilmiştim.

Esneyerek yatağa girdim ve bugün olanları düşünerek uykuya daldım.

(Çok kısa oldu biliyorum ama dediğim gibi sınavlarım var ve çok zaman ayıramıyorum.Ama sınavlarımdan kurtulunca daha uzun bölümler gelicek.Bu arada sınavlar bitince iki günde bir değil her gün yeni bölüm yayınlamaya çalılıcam.)

Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin