Uzak Dur

116 7 0
                                    

Bunlar düşünmekten kendimi kurtarıp yürümeye başladım.Birden telefonum çalmaya başladı.Arayan Selin'di.
"Efendim"

"Naber bebek" diye sordu.

"İyidir senden naber" diye soğuk bir sesle sordum.

"Ben iyiyimde senin sesin hiç iyi gelmiyor.İstersen bize gel konuşalım."

"Tamam geliyorum.Görüşürüz" diyerek kapattım.

Selinlerin evine geldiğimde kapıyı çaldım.Selin kapıyı açtı "Haydi bebek odaya" diyerek odasına doğru sürükledi.Odaya geldiğimizde yatağının üstüne bağdaş kurarak oturdu.Bende karşısına aynı şekilde oturdum."Evet.Bugün ne oldu ne bitti her şeyi dökülüyorsun canım"

"Tamam anlatıyorum.Hani senin bana ayarladığın çocuk var ya onunla kafede buluştuk.İşte gülüşürken sanki biri bizi izliyomuş hissine kapıldım.Ve arkama döndüm.Tadaa Berk oturmuş kaşları çatık bir halde bizi izliyor.Önce onu aldırmamış gibi yaptım ama gelip Yiğit'e yumruk attı."

"Ee sonra."

Diğer olayları da anlattıktan sonra Selin "Kızım bu çocuk seni önemsiyor."

Şaçmalama der gibi bakyım ona.Eğer bana değer verseydi bunları bana yaşatmazdı.

Biraz daha durduktan sonra çıkmaya karar verdim.Hava kararmıştı.Evden çıktım.Sanki arkamdan biri geliyordu.Nefes alış verişini duyuyordum.Arkama döndüm.Arkamda bir adam vardı.Ama yüzü gözükmüyordu.

"Uzak dur benden." diye bağırdım.Ama elimle ağzımı kapatmıştı.Bu yüzden sesim boğuk çıkmıştı."Şş sakin ol" dedi bana tanıdık gelen sen."Benim".

Çok kısa oldu maalesef özür dilerim ama vaktim yok.Bunu sonraki bölümde telafi edeceğim.ÖPÜLDÜNÜZ.

Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin