Hala sesleri duyabiliyordum ama bedenimi kullanamıyordum.
Bir süre sonra bağrışmalar kesildi ve Berk'in sesini duydum."Melis" diye bağırıyordu.Ardından biri beni kucağına aldı.Kokusu tanıdık geliyordu.Bu Berk'ti.Artık ne duyabiliyor ne hissedebiliyordum.Biraz sonra derin bir karanlığa gömüldüm.Çok derin...
**********
Berk'ten
Beni o piçten uzaklaştırdıklarında yerde yatan Melis'i gördüm."Melis" diye bağırdım ve koşarak yanına gittim.Kafası kanıyordu.Çok fazla hemde.Hemen kucağıma alıp arabaya doğru koşmaya başladım.
Melis'i arka koltuğa yatırdıktan sonra hızlı bir şekilde sürücü koltuğuna geçtim.Motoru çalıştırdım ve gaza bastım.Hızlı olmam gerekiyordu.Yolda giden arabalara dikkat etmeden gaza biraz daha yüklendim. Yanağımda bir ıslaklık hissettim.Ben ağlıyordum.Yüzümde korkmuş bir ifade vardı. Bunların hepsi Melis zarat gördüğü içindi.Ben bu kızı gerçekten seviyordum. O benim hayatımdaki en değerli varlığımdı.Annemden sora sevdiğüm ve güvendiğim tek kadın.Kadınlara babam yüzünden güvenimi kaybetmiştim.Evde bir hizmetçi vardı.Genç ve güzeldi.Babamla aralarında bir şey varmış.Bir sabah bir mektup bırakıp gitmişti.Babamda ortalarda yoktu.Mektubh okuyunca babamında o kadınla beraber gittiğini öğrenmiştim.O günden sonra annem rahatsızlandı ve çok ağır bir hastalıkı.Annem hastalığa yenik düşerek hayatını kaydetti. O gündem beridir dehiçhirkadına güvenmemiştim.Ama şimdi bir tane vadı.Ona güveniyordum.ama onu da kaybetmek üzereydim.Yine sevdiğimbir kadını kaybetmek istemiyordum.Yine ellerimin arasından kayıp gitmesine izin veremezdim.
Hastaneye geldiğimizde Melis,i kuvağıma alarak acil yazan kapıya doğru koşmaya başladım.Görevliler hemen sedye getirdi ve Melis'i sedyeye yatırdık.Ameliyathaneye doğru giderken görevlilere yardım ettim.Ameliyathanenin önüne geldiğimizde beni Melis'ten ayıran hemşirenin sesi oldu.Artık elimden bir şey gelmezdi.Melis'in ameliyathaneye gidişini izledim.Artık yapabileceğim tek şey yanımda kalmadı için dua etmek.
****************
Mobilden yazdığım için yazım hatalrı olabilir.Kusuruma bakmayın.Bu yeni bölümün bir kısmı geri kalanı yakın zamanda gelicek.ÖPÜLDÜNÜZZZZZZZZ!!!!!!!:*:*