Yeni Gün

269 14 0
                                    

Berk'ten

Bugün yine okula gitmiştim.Çıkışta Melisle buluşmak için dünkü kafeye gidecektim.Dersler birbirini kovalarken son ders zili çalmıştı.Okuldan çıktım ve kafeye gittim.Melis orada oturuyordu.Karşısındaki sandalyeyi çekip oturdum.

"Merhaba.Seni buraya çağırdım çünkü seninle konuşmak beni rahatlatıyor.Umarım yanlış anlamamışsındır arkadaş olarak ."dedim ve birden suratı düştü.
Aslında neden suratının düştüğünü sorucaktım.

"Zaten yanlış anlamadım.Arkadaşça bir konuşma dışında başka bişey olabileceği aklımdan dahi geçmedi."diye cevap verdi.

Bende karşılık olarak.
"Bu zamanlarda kime ne desem hep beni yanlış anlıyor.Yani zaten aramızda öyle şeylerin olacağını da sanmıyorum.Değil mi?"demiştim.

"Neden olmasın.Belki en yakın kız arkadaşın bile bi gün aşık olduğun kız olabilir."

Dediğinde şaşırmış.Acaba neden böyle demişti????

**************

Melis'ten

Yine mi sabah olmuştu??Yine tatlı bir uykudan kalkmak zorunda kalmıştım çünkü okul vardı.Neyseki hafta sonuna bir gün kalmıştı.Yine her zaman yaptığım gibi duşa girdim,üstümü değiştirdim.Bugün saçlarımı salmıştım.Saçlarıma ellerimle şekil verdikten sonra kahvaltı için aşağıya indim.

Kahvaltımı yaptım çantamı da alıp evden çıktım.Bu sefer okula yürüyerek gittim.

Ders başlamıştı ama hala benim dersle ilgim yoktu.Aklım ondanydı nedendi acaba.Neden o cevabı verme gereği duymuştum.Sürekli onu düşünüyordum.Acaba..Yok asla olmaz,olabilir mi?Belki otobüste karşılaşmamız tesadüf değil de kaderdir.Nerden bilebilirsin ki.Belki o otobüs benim kaderimdeki aşkın başlangıcıdır.Belki birgün ikimizde birbirimize sırıldıklam aşık olabiliriz.Hayır çok saçma.Bu tesadüften başka bir şey olamaz.Altı üstü otobüste tanıştık birbirimize numaralarımızı verdik ve bir kere buluştuk.Bu kadar.Onun dediği gibi aramızdaki tek ilişki arkadaşlık ilişkisi olabilir.Asla daha fazlası olmaz,olamaz.

Bu düşüncelerimden uzaklaşmamı sağlayan sıra arkadaşım ve de en yakın arkadaşım Selin'in "kadere inanır mısın?" Sorusu oldu.Ne cap vereceğimi düşünürken ağzımdan birden şu kelime döküldü"evet".Neden evet demiştim ki?Gerçekten inanıyormuydum kadere.Eğer inanıyorsam o otobüs benim kaderimdi.Tabi Berk'te.

(Berk medyada.)

Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin