Kaza

144 13 0
                                    

Sabah telefonumun o kulakları cırmalayan sesiyle uyandım.Ne yazık ki bugün okul vardı.Üstümü değiştirip aşağıya indim.Aşağıda annem ve babam masaya oturmuş beni bekliyordu.Hemen masaya geçtim ve afiyetle kahvaltımı yaptım.Ardından evden çıkmak için hazırlandım.Bugün beni Berk okula bırakacaktı.Kaldırımda onu beklemeye başladım.Canım sıkılıyordu.Tam da o sırada yolun diğer tarafındaki kaldırımdan bir köpek ve sahibi geçiyordu.Köpeği sevmek için karşıya geçerken gözüm karardı ve insan çığlıkları duymaya başladım.Kendimde değildim,elimi bile kıpırdatamıyordum.Sonra siren sesleri gelmeye başladı.Beni bir şeyin üstüne yatırdıklarını hissettim ardında motor sesi duydum.Ve biri elimi tutuyordu.Etrafta neler olduğunu duyabiliyor ve hissedebiliyordum ama cevap veremiyordum.Biraz sonra da motor sesi durdu.Sarsarak ambulanstan indirildim.Sonrasını hatırlamıyorum.Ha bide hastane kokusu vardı tabi.

Gözlerimi açtığımda kolum sızlıyordu.Sızlayan koluma doğru kafamı çevirdiğimde serum takmışlardı.Önüme döndüğümde ise Berk elimi tutmuş sandalyede dalgın bir şekilde oturuyordu."Berk"dedim az çıkan sesimle.Berk o kadar dalgındı ki birden irkildi."Efendim.Sen iyi misin nasıl oldu bu.".Nasıl olduğunu bende bilmiyordum."Bana ne oldu ki.Neden buradayım"."Araba çarptı".dedi Berk."Sana bir şey oldu diye çok korktum Melis.Neden daha dikkatli değilsin.Sana bir şey olursa..."sanki ağzından yanlışlıkla bir şey kaçırmış gibi sustu."Bir şey olursa..?"dedim Berke'e.Bana cevap vermedi.Sanki beni duymamış gibi doktorun yanına gitti."Uyandı".Doktor hemen yanıma gelip kontrol etti.İyi olduğumu söyledi."Akşam üstü taburcu olabilir."Berk kafasını onaylar şekilde kafasını salladı.
Hala kendimi yorgun hissediyordum.Gözlerimi kapadım ve uykuya daldım.

(Bu sefer üç bölüm birden yayınladım.Çünkü bu hafta sınav haftam.Ama atabildiğim kadar bölüm atıcam.)

Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin