Ledový jako kámen

26 2 0
                                    

 Ve svém pokoji jsem se oblékla a stále jsem ve svých vlasech cítila jeho vůni. Vůně čistého prádla smíšenou s vůní nového pergamenu a čokolády. Možná to opravdu nebyl sen, ale když jsem vyšla ven ze svého pokoje, ani se na mě nepodíval. Vypadal stále smutně a jako by to byl někdo jiný. Společně jsme se vydali na hodinu lektvarů. Byla jsem s ním ve dvojici už od prvního ročníku. Dali nás dohromady, neboť jsme v lektvarech opravdu excelovali. Nikdy jsme nepromluvili více slov, než bylo potřeba, ale dnes byl ticho celou dobu. Jako bych mu něco provedla. Nechtěla jsem na něho mluvit ani já, ale zřejmě z jiného důvodu než proč on nemluvil se mnou Každý den se mi tak moc sléval dohromady, že jsem ani nevěděla co je pravé a co jen sen a možná bych si přála, aby zrovna toto byl sen, neboť noční můry, které jsem mývala byly mnohem horší.

Na obědě jsem si sedla vedle Pansy. Byla jsem jedna z mála lidí, kteří jí měli rádi. Byla zamilovaná do Draca a nebála se to dát najevo. Draco jí očividně opovrhoval. Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím proč, ale zřejmě kvůli tomu, jak se Pansy chovala. Možná kvůli tomu, že byla tak okatá a že tak moc chtěla, aby jí měl Draco aspoň trošku rád. Bylo mi jí vlastně líto. Myslím si, že se k jeho srdci nikdo nedostane. Byl ledový jako kámen.

Draco MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat