Pan profesor Brumbál

7 1 0
                                    

 Cestou ke knihovně se rozhodnu a změním směr rovnou do ředitelny. Než tam ale dojdu potkám pana profesora Brumbála na chodbě. Pomalu se prochází a kouká na obrazy na stěnách. „Ach, slečna Aurora, máme to ale krásný den." Povídá, když mě zahlédne. „Dobrý den pane profesore Brumbále, ano je nádherný den. Chtěla bych se vás na něco zeptat." Odpovídám a doufám, že můj plán vyjde. Pan profesor Brumbál na mě mrkne a optá se. „ A na co se chcete zeptat?" Snažím se přijít na to, jak správně to zformulovat, aby to vyznělo co nejlépe. „Pamatujete si, jak tady byli naše spřátelené školy? Studenti z Kruvalu a z Krásnohůlek? Tak mě napadlo, zda bychom si to nemohli zopakovat a udělat znovu ples." Vyhrkla jsem ze sebe. Pan profesor Brumbál se na mě podiveně podíval a pak se usmál. „Slečno Auroro, když jste to vy, tak se zkusím optat a pak vám dám hned vědět, ano?" Odpověděl a podívál se na mě přes své půlměsíčkové brýle. Nevěřila jsem vlastním uším. Radostně jsem kývla na souhlas a otočila se zpátky k naší koleji. Když jsem došla k naší koleji všichni čekali na verdikt. „Pan profesor Brumbál řekl, že se zkusí poptat, tkaž ON s tím očividně souhlasí!" Zakřičela jsem a všichni radostně pokyvovali.  

Draco MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat