Šibalské dvojčata

18 1 0
                                    

 Když jsem došla do velké síně viděla jsem Freda a George. Oba dva zaznamenali můj příchod a radostně na mě zamávali, ať přijdu k nim. Došla jsem tedy k jejich stolu a zeptala se. „Mohu si přisednout?" „Samozřejmě že můžeš" odpověděl George a udělal místo mezi sebou a svým bratrem. „Jak ses vyspinkala?" zeptal se Fred a nabíral mi snídani na talíř. „No, po včerejší noci jsem nemohla usnout." Přiznávám a pouštím se do snídaně, kterou pro mě Fredie nachystal. Dvojčata se na sebe šibalsky usmála a mrkla na sebe. „Nám se taky moc dobře nespalo." Podotkl George a položil mi ruku na stehno. Ve stejnou chvíli to udělal i Fred. Projela mnou vlna chtíče a vzrušení. Co se to teď děje? To mě Weaslievic dvojčata balí? A mě se to líbí? Oba dva se na mě dívali a měli zajímavý pohled. Najednou vstali a postavili i mě. „Pojď s námi" řekl potichu Fred a oba se vydali směrem ven z velké síně. Když jsme procházeli, právě dovnitř vcházel Draco. Prošla jsem kolem něj a viděla koutkem oka, jak se otočil mým směrem. Zastavil se a jenom zíral, kam odcházím a hlavně s kým odcházím. Fred a George mě táhli směrem k Nebelvírské koleji. „Kluci, co máte zalubem?" Zeptala jsem se a tajně si přála dalších 10 minut v ráji s oběma.
Ano, přiznávám, že se mi ten minulý večer opravdu zalíbil. Líbat zrzouna a to nejen jednoho, ale dva, to bylo moje malé vítězství. Kluci to měli perfektně načasované, neboť když jsme došli do jejich společenské místnosti, právě všichni odešli na snídani. „Víš, přemýšleli jsme tady s Georgem, že se nám ten včerejší večer moc líbil, ale že jsme neměli šanci dokázat ti, co v nás je." Řekl Fred a já věděla, kam tím míří. „Chceš mi tedy naznačit, že si to chcete zopakovat? Tady a teď?" zeptala jsem se překvapeně, ale zároveň nadšeně. Oba dva přikývli. Chytili mě za ruku a táhli směrem k pánským ložnicím. Když jsme vešli dovnitř, tak za sebou zamkli. Fred došel ke mně jako první a začal mě líbat. Nevěděla jsem, co mám dělat, neboť tohle bylo poprvé, co jsem zažívala nejen jednoho, ale dva kluky najednou. „Kluci..." Snažila jsem se něco říct během toho polibku. Fred přestal a George přišel k nám. „Já ještě neměla možnost zkusit dva kluky najednou. Nevím, co mám dělat." Řekla jsem zmateně a zřejmě jsem je tím ještě více nažhavila. „Neboj se, my tě povedeme." Odpověděl George a povalil mě na postel, kde si lehl i Fred. Ležela jsem uprostřed a z každé strany jsem měla Weaslyho. Bylo to sexy a vzrušující a podle mého názoru to byl sen každé dívky v Bradavicích. Oba dva se mě dotýkali a líbali mě na střídačku. Jsem ráda, že si každý den obleču na sebe nějakézajímavé spodní prádlo, neboť jsem připravená na každou příležitost a kluci měli dneska štěstí. Vyhráli to s fialovým spodním prádlem a podvazky. „Zase máš podvazky Rory?" Zasmál se Fred a já si vzpomněla na minulou noc. Jemně jsem se přitlačila blíže k němu a pak se k němu přitulila a ukradla si pár polibků. Poté jsem se otočila k Georgovi, a líbala ho také. Bylo pro mě docela těžké starat se o oba dva, ale kluci to vyřešili za mě. Fred se postupně dostával malými polibky k mé spodní části těla, kde mi sundal sukni a odhalil tak vše co jsem pod ní měla ukryté. George neotálel a svlékl mi i vrchní část oblečení. Ležela jsem tedy na posteli jenom ve spodním prádle a nedokázala jsem myslet. „Není fér, abych tu takhle obnažená ležela sama" podotkla jsem a koukala na ty dva. Oba uposlechli mou poznámku a svlékli se. Jejich nádherná těla se třpytila ve slunečním světle a jejich vlasy zářily do zlatova. Úsměv, který oba měli na tváři ještě více dodával na jejich kráse. Fred mě začal líbat na stehnech a hladit mi nohy a Gerge se věnoval mým rtům a prsům. Byl to neskutečný pocit. Fred mi poté sundal kalhotky a začal mě tam líbat. Poté do mě pomalu vnikl prsty. Nahlas jsem si vzdychla z toho pocitu a věnovala se Georgovi. Svou rukou jsem mu zajela do spodního prádla, kde na mě čekala jeho velká erekce. Potichu si vzdychl, ale líbal mě dál. Už jsem nemohla dál vydržet dráždění Freda a svlékla jsem Georgovi jeho spodní prádlo. Poté co jsem to udělala, jsem se vymanila z doteků Freda a náhle dosedla na Geogre, který to očividně nečekal. Chytil mě za zadeček a nahlas oddechl. „Týjo Rory, tohle jsem opravdu nečekal." Řekl George a Fred na to odpověděl, „já upřímně taky ne." Šlo slyšet z jeho hlasu, že ho to náramně baví a tak se svlékl do naha a došel k nám. Klečel na posteli a zatím, co jsem seděla na Georgovi a pomalu se pohybovala, jsem uspokojovala Freda. Oba dva potichu vzdychali a mě to vzrušovalo. Vědět, že zrovna já jim dávám něco, co opravdu chtějí. George mě ještě více přimáčkl k sobě a začal přirážet mnohem intenzivněji. Nedokázala jsem se soustředit na Freda a tak jsem jenom vzdychala a hodně nahlas. „Auroro, ticho..." řekl a zasmál se. Ani jsem netušila, jak hrozný hluk musím svým vzdycháním dělat. „Promiň..." odpověděla jsem a rozdýchávala jsem to, co se mnou dělal George. George mě pak otočil tak, že jsem byla najednou dole a on nahoře a vylezl ze mě. Měla jsem zavřené oči, takže když ze mě vylezl oči jsem otevřela a najednou nade mnou ležel Fred. „Střídání stráží" podotkl a silně do mě pronikl. Fred byl úplně jiný než jeho bratr. Chytil mě těsně k sobě a silně a rychle do mě přirážel. George byl momentálně nad mou hlavou a zakrýval mi pusu, ať mé výkřiky nejsou tak slyšet. Čím více Fred přirážel tím více jsem cítila, že se blížím ke svému vyvrcholení. „Já...já ... já...už za chvilku...budu..." snažila jsem ze sebe vydat hlásku. Fredovi se zajiskřilo v očích a náhle přestal a kývl na George. Chtěla jsem něco říct, ale byla to taková rychlost a George nasadil stejné tempo jako jeho bratr a tak se mi do pár sekund povedlo vyvrcholit. Můj sten šel tentokrát slyšet i přes zakrytou pusu. Oba dva se smáli od ucha k uchu a já také. „Co to se mnou vy dva děláte?" Vydala jsem ze sebe otázku a byla ráda, že jsem. „A co ty s námi?" Zeptal se zase na oplátku Fred a koukal na svou stálou erekci. Ani George zřejmě neměl dost a tak jsem se rozhodla, že jim udělám dobře po mém. „Postavte se vedle sebe prosím." Kluci mě poslechli a asi i tušili, co mám v plánu. Klekla jsem si na zem a dělala jim oběma na střídačku orální sex. Chtěla jsem, aby vyvrcholili také, ale bohužel nám někdo začal klepat do pokoje. Kluci sebou trhli. „Doprdele, dělají si srandu?" Naštvaně si odfrkl Fred. George taky nevypadal nadšeně. Oba se na mě podívali pohledem, který vypovídal o tom, že se toto nestalo naposledy a pomáhali mi obléct se. „Na," podával mi svou košili George. „ aby ses cítila v bezpečí." Dodal Fred, podával mi jeho kravatu a usmál se. Náš vztah je velmi zvláštní. Z jedné strany to pro mě jsou kluci, kteří jsou sexy a dokáží mě rozpálit, ale na druhou stranu tu jsou pro mě jako mí dva bratři. Když jsme se všichni oblékli, a odemkli dveře, stál před námi Ron. Vykulil na nás tři oči a nezmohl se na nic více než ahoj Rory. Všichni tři jsme kolem něj prošli a chichotali se. Kluci mě odvedli až k naší společenské místnosti, kde se se mnou rozloučili polibkem na tvář. „Tak zase někdy jindy Auroro." Zvolal na mě George a začal se s Fredem smát, když odcházeli.

Draco MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat