Nezvládám to

9 2 0
                                    

Draco:

Když Aurora přišla a oznámila, že se ples bude možná konat pohltili mne dvě protichůdné myšlenky. První byla, že jsem se těšil, neboť by byla určitě první, koho bych se zeptal, zda by nešla se mnou, ale pak jsem si vzpoměl na úkol, kterým mě Pán zla povolal a radost ze mě okamžitě vyprchala. Vystavím jí nebezpečí. Vystavím je všechny nebezpečí. Všichni zemřou. Vím to a díky tomuto úkolu Auroru ještě více utvrdím v tom, že nejsem dobrým člověkem. Je mi z toho do breku. Než stačí ke mně dojít vstávám a odcházím. Matně vidím, jak se ohlíží a mizím na chodbu hradu. Jediné mé útočiště, kromě astronomické věže, jsou dívčí toalety, kde je ufňukaná Uršula. Nikdo tam nechodí a i přes to, že je Uršula dost otravná, je kromě Aurory jediná, která mě poslouchá a neptá se. Když přicházím na místo, propadám se v pláč. Proč já, proč můj otec nedokáže plnit své povinnosti a musíme trpět všichni. A nejhorší je, že svou rodinu nechci zklamat, ale nikdo ve mně nevěří. Ani má matka. Domluvila se se Snapem, který musel slíbit, že udělá vše pro to, aby dokončil můj úkol, kdybych selhal. Jsem zbabělec, co nic nedokáže. Nevím ani co sám se sebou. Padnu na kolena a rozbrečím se ještě více. Celý můj život je jeden veliký vtip.
Z dívčí umývárny odcházím, až už je tma. Jdu směrem k astronomické věži, jakoby mi ten čas o samotě nestačil. Chci být pořád sám. Když vycházím schody cítím noční vzduch. Praští mě do obličeje studený vítr a utrvrzuje v tom, že jsem si měl vzít svetr. Sedám na zem a koukám na hvězdy. Ostatní se po mě určitě schání, ale to se mnou nijak nehne. Noční obloha a chladný vzduch je teď to jediné, co mě dokáže na chvíli uklidnit. Jediný koho bych chtěl teď vidět je Aurora. Kéž by věděla jak moc mě to mrzí, kdyby věděla, jak moc ji potřebuji. Kdyby věděla, že je jediný člověk na světě, díky kterému se cítím aspoň trošku milovaný. Zase se propadám v pláč. Co si to namlouvám. Doufám, že to někam povede? Sám vím, že ne. Nejde to. Všechno je to tak komplikované. Chci ji, strašně moc, ale když jí budu mít moc blízko, zvládnu to, že by se jí mohlo něco stát? Zvládnu to, že jí možná zabijou? Nezvládnu. 

Draco MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat