Nebelvírská párty

19 1 0
                                    

Fred a George:

Tento víkend jsme s Nebelvírskými rozhodli, že uděláme velkou párty pro všechny koleje. Pozván je jen ten, který vyluští hádanku, kterou jsme vymysleli s Georgem. Bylo to v naší společenské místnosti a vlastně na celé Nebelvírské koleji. Jediný, na koho jsme oba dva čekali byla Aurora. Byla to naše kamarádka, ale zároveň jsme oba cítili určité napětí mezi námi a mě i George to náramně bavilo. Byla o dva roky mladší než my dva. Chodila do stejného ročníku jako náš bratr Ron. Byli jsme přátelé a párkrát jsme spolu obědvali.
Ve společenské místnosti to najednou vypadalo jako opravdová párty. Stoly byly plné jídla, u krbu byl provizorní bar a Dean chystal hudbu. Ostatní spolužáci z jiných kolejí začínali chodit. Přicházeli nejdříve lidi z Havraspáru. Samozřejmě na tu hádanku přišli nejdříve. Pak začali chodit spolužáci ze Zmijozelu a nakonec z Mrzimóru. Čekali jsme, že Rory přijde mezi prvními, ale nepřišla. Oba jsme si říkali kde jako je? Že by přijít nechtěla? Vylezl jsem i s Georgem ven z koleje a vyhlíželi jsme ji. Naproti nám přicházela další osoba. Byla to ona. Černá sukně se zeleným lemováním, černé tílko, bílé nadkolenky a bílý svetr. Měla rozpuštěné vlasy a úsměv od ucha k uchu. „Vy dva tady na mě čekáte nebo co?" Podotkla a pořád se usmívala. „Možná" podotkl jsem a Georgie se usmál a ťukl do mě. Vešli jsme do společenské místnosti, kde se lidé začínali bavit. Popíjeli alkohol, hráli společenské hry a tančili. S Rory jsme se zapojili do taneční mánie a protančili asi dvě hodiny. Během toho jsme všichni tři pili drinky a panákovali. Do naší taneční skupinky se také připojila Hermiona, Ron a Harry. Ginny a Lenka tančili kousek od nás a nakonec se zapojily k našemu malému kroužku také. Cedrik hrál s Deanem a Blaisem hry a dokonce i Draco Malfoy přišel a povídal si s někým z Mrzimoru. Párkrát se zadíval na Rory, ale tančit nepřišel. Po tanci jsme se někteří rozhodli hrát flašku. Je to mudlovská hra, kde si lidé dávají úkoly anebo si říkají pravdu. Přišlo nám to jako legrace a tak jsme si s pár lidmi sedli do kruhu a začali hrát. Seděl jsem tam já a Georgie, Rory, Harry, Ron, Hermiona, Draco, Blaise, Lenka, Ginny, Cedrik, Mia, Pansy a Levandule. Flaška se roztočila a padla na Miu. „Pravda nebo úkol Mio?" Zeptal se Blaise a mrkl na Miu. „Nejsem posera, úkol!" Vykřikla Mia a čekala, co se na ní vymyslí. „Polib Rona." Vyřkl Blaise rozsudek a Mia a Ron se na sebe rozpačitě podívali. Hermiona se zamračila, ale Ron se nedal a Miu políbil. Byl to takový jemný a trošku i trapný polibek, ale všichni se smáli a vypadalo to, že se to rozjíždí už na začátku. Mia roztočila falšku dál a padlo to na Rory. Nevím proč, ale vydávala ze sebe takovou energii, neboť každý čekal co řekne a nebudu lhát, když řeknu, že všichni kluci tu, chtěli Rory políbit. „Tak co Aurorinko?" Zašvitořila Mia a usmívala se. „Já nejsem tak odvážná jako ty kočko, takže chci pravdu." Odpověděla Rory a čekala, co Mia vymyslí. „Kolik lidí se ti tu reálně líbí?" Zeptala se bez přemýšlení. Nastalo ticho a všechny pohledy, včetně dívčích se dívalo směrem k Rory. Aurora se červenala a zřejmě měla strach odpovědět. Přemýšlel jsem. Když řekne, že jeden, tak to může být kdokoliv z nás, když řekne dva tak to můžeme být my dva s Georgiem, ale i někdo jiný, každopádně doufám, že řekne více než dva. „Čtyři..." odpověděla potichu a stále se červenala. Čtyři jo, to mě překvapilo a očividně to překvapilo všechny. Aurora vzala flašku do ruky a otočila s ní. Flaška se dotočila a mířila na Draca. Oba dva na sebe koukali a z obou dvou sršilo napětí. Všichni jsme byli trošku cinknutí a tak z nás všech sršilo určité napětí. Každý tu měl někoho, kdo se mu líbil. „Pravda." Řekl ještě dřív než se ho Rory optala. V jejích očích vzplál oheň. „Existuje někdo, po kom momentálně toužíš?" „Existuje" odpověděl stejně rychle, jako se ho Aurora optala. Pansy se usmívala od ucha k uchu, ale Draco měl oči jen pro Auroru. Další v pořadí byl Ron. Flaška se otočila hrdlem k němu a Draco se ho optal, „pravda nebo úkol." Ron přemýšlel, co bude menší zlo a Hermiona ho probodávala pohledem. Bylo zřejmé, že se zakoukala do našeho malého brášky. „Úkol" odpověděl náhle Ron a všichni čekali jakou hnusnou věc Draco vymyslí. „Líbej se s Grangerovou." Řekl a všichni otevřeli svá ústa v obdiv.Hermiona vykulila oči a Ron se na ní podíval. Hermiona nejdříve vypadala jako by nechtěla, ale když jí Ron chytl za tvář a políbil, bylo to jako z filmu. Fuj, řekl jsem si a Georgie podle výrazu myslel na to samé. Flaška se znovu otočila a dopadla na George. „Chci úkol" řekl a čekal, co z našeho malého bratra vypadne. „10 minut v ráji" odpověděl a všichni se na něho dívali jako na blázna. Nikdo z nás nevěděl, co to znamená. „Jo, vy nevíte co to znamená," podotkl Harry, když viděl naše zmatené výrazy. „Na 10 minut zavřeme George a někoho do skříně, nebo šatny, prostě jinam a ti dva tam můžou dělat, co chtějí. Většinou to je mládeži nepřístupno." Dořekl a mrkl na nás na všechny. „Okey," řekl George a čekal na toho, kdo by měl s ním jít. „Ty a....Aurora!" vyhrkl Ron a všichni se podívali směrem k Rory. „Pokud budeš chtít." Řekl George a šlo slyšet napětí v jeho hlase. On chtěl. „Tak jo." Řekla a usmála se šibalsky na mého bratra. Draco s sebou trhnul, ale ani se na ty dva nepodíval. Vypadal, že ho to štve. 

Draco MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat