Hodina lektvarů

11 1 0
                                    

 Když jsem vyšla z Dracovy ložnice do té své, padla jsem na postel a celá se chvěla. Styděla jsem se. Co se to teď stalo. Včera jsem měla tvrdý a vášnivý sex s Dracem a pak nás všichni z jeho pokoje viděli. Že bych na ně použila zaklínadlo na zapomenutí? Nevím. Chtěla jsem si to vše nechat jen pro sebe, ale teď si o nás každý bude říkat, že jsme pár, nebo tak a to si teď nemůžu dovolit. Hlavně ne po tom sexu s Fredem a Georgem. Co si o mně budou všichni myslet?

Hodila jsem na sebe kalhoty a vyběhla na chodbu a směrem ven. Potřebovala jsem na čerstvý vzduch. Na dvoře nikdo nebyl. Svítilo ranní slunce a na trávě bylo plno sněhu. Celá zadýchaná jsem se snažila vzpamatovat. Červenala jsem se jen, když jsem pomyslela na to, co jsme včera dělali. Jeho dech voněl po mátě a čokoládě a jeho parfém voněl čistotou. Nechápu, jak mohl vědět, co na mě platí. Celou dobu mě ignoroval a pak už jsem toho měla dost i já a on si mě jen tak vzal. Jsem mu celá oddaná a teď jsem mu to potvrdila. Už se mu nemůžu dát tak snadně. Nemůžu si ho pustit k tělu, ne když je ve hře George a Fred. Nemůžu jim ublížit. Ale chci ublížit jemu? Bože proč se toto děje zrovna mně. Když jsem se konečně uklidnila, vrátila jsem se do své ložnice a připravovala se na první hodinu. Byly to lektvary s panem profesorem Snapem. Super. Celou noc jsem strávila s Dracem a teď s ním ještě budu na hodině. Jen aby se drby mohly roznést dál. Směrem na hodinu mě někdo zatáhl za roh. Byl to Draco. „Co se děje?" zeptala jsem se trošku naštvaně. „Vymazal jsem jim paměť, aby zapomněli na to ráno." Podotkl nenuceně a mrkl na mě. Můj překvapený výraz mluvil dost na to, aby dodal, „přece si mi sama říkala, že chceš, aby to bylo jen mezi námi, nebo ne?" A odkráčel. Stála jsem tam jako přimrznutá a nevěřila vlastním uším. Draco kvůli mně vymazal vzpomínku na to ráno? Zajímavé. Vyšla jsem směrem k učebně lektvarů. Draco stál u našeho stolu a sledoval, jak se blížím k němu. Když nám profesor Snape vysvětloval, co máme dělat, přitlačil se Draco ze zadu na mé tělo. Jeho vůně mě přitahovala a dráždila, a když dal ruku na můj bok, tak mnou projela vlna vzrušení. Jemně se dotkl svými rty mých vlasů a poté vdechl mou vůni. Zvrácené a sexy. Doprčic, tohle nemůže dělat. Uvádí mě do rozpaků. Musím překřížit nohy, abych zmírnila vzrušení, které ve mně postupně vzrůstá. Po vysvětlení úkolu se Draco oddálí a dělá, jakoby se nic nestalo. Tohle se mi líbí. Takové malé vzrušování. Chlapec ví jak na mě. Celou dobu jsem na něm vysela očima a snažila se pochopit co se vlastně děje. Chci aby to bylo mezi námi, neboť nepotřebuji, aby se o tom dozvěděli Fred s Georgem, ale zárověň se mi začíná více a více líbit to, že se o mě Draco opravdu začíná zajímat a že mu není trapně vyjádřit aspoň špetku citu před ostatními i přes to, že si toho očividně nikdo nevšiml. Lektvar, který máme vyrobit je lektvar lásky, Amortentia. Je to jeden z nejsilnějších lektvarů lásky a každému, kdo k němu přičichne, by měl vonět jinak. Každopádně i přes to, jak moc se všichni snažíme, se nikomu nepodařilo namíchat ho správně. Někdy nám profesor Snape zadá úkol, který je nesplnitelný i pro mě a Draca a to si myslím, že jsme v lektvarech skvělí.  

Draco MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat