George

14 1 0
                                    

George:

Aurora vstala a šla se mnou do šatní skříně. Bylo to z jedné strany opravdu trapné a z druhé jsem byl docela happy. Zavřely se za námi dveře a byla tam skoro naprostá tma. Posadil jsem se na zem ke stěně a naznačil jí, ať se posadí vedle mě. Místo toho si sedla na mě. Byla ke mně svým obličejem a já cítil její tělo na tom mém. „Co...co...co to děláš?" Zeptal jsem se nervózně. „Promiň...chtěla jsem ti být nablízku." Řekla a chtěla si sednout vedle mě, ale já jí zadržel, objal jí svýma rukama a přitlačil ještě blíže ke mně. Potom jsem se podíval do těch jejích smaragdově zelených očí a blížil se k ní. „Nemusíme nic jiného dělat. Jen tě chci mít u sebe," odpověděla a chtěla mluvit dál, ale já ji vyrušil. „Chci tě políbit. Chci tě políbit už strašně dlouhou dobu." Styděl jsem se trošku za to, že jsem jí to přiznal, ale když jsme tady byli sami, přišlo mi to, jako bych se nebál přiznat mé tužby. Vjela mi rukou do vlasů a druhou mě pohladila po tváři. Přiblížila se ke mně a políbila mě. Ten polibek trval opravdu dlouho. Byl něžný a jemný, ale také plný touhy. Chtěl jsem tohle už strašně dlouho. Snad od první chvíle co jsem jí viděl. Ten její úsměv a její oči a vůně, která se linula, pokaždé když procházela. Vůně jahod a krbu. Sjel jsem jí rukou níž na zadeček a ona se ještě více přitlačila k mému tělu. Cítil jsem, že chci více, ale náhle někdo zaklepal na dveře a otevřel je. Byl to Fredie. Postavil se do dveří, aby nikdo neviděl co se děje. Vykulil na nás oči a pak vešel dovnitř a zvedl ze mě Auroru a pak i mě. Došli jsme do společenské místnosti, kde nastalo ticho. Všichni na nás koukali a culili se, teda skoro všichni. Draco vypadal podrážděně a ublíženě. „Tak co?" zeptal se Blaise, ale ani jeden z nás dvou nic neřekl. „To co se stane v šatně, zůstane v šatně." Odpověděla Rory a sedla se na své místo. Otáčel jsem s flaškou, která se dotočila k Pansy. „Pravda nebo úkol," zeptal jsem se Pansy odpověděla, „pravda." „Hm...jsi do někoho zamilovaná Pansy?" Optal jsem se a čekal na dopověď, která všem byla jasná. Pansy se podívala na Draca a zamilovaně odpověděla, „ano, ano jsem!" Draco se na ní chladně díval. Bylo mi jí až skoro líto. Myslím si, že ten jí nemiluje. Pansy otáčela a flaška mířila na Fredieho. „Chci úkol!" Řekl nadšeně. „Tak si vem příklad ze svého bratra a vem Auroru taky do šatny." Řekla Pansy a vypadalo to, že to udělala schválně. Dracův pohled padl totiž na Rory a on se tvářil ještě více na dně než obvykle. „Dobrá, tak co ty na Rory. Nevadí ti to?" Odpověděl Fred a propaloval Rory pohledem. Aurora vstala a chytla Freda za ruku. Smála se. To se mi na ní líbilo. Byla pro každou legraci jako my dva s bráchou. 

Draco MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat