Školní den

23 1 0
                                    

 Probouzí mě Pansy. „Vstávej. Musíme se připravit na hodinu a na snídani." Ano snídaně. Dneska mám obzvlášť hlad. Když se oblečeme, tak se vydáme do velké síně. Stoly jsou již zcela plné různými druhy jídla. Ovesné vločky, dortíky, koblížky, ale i puding. Mám ráda velkou síň. Je to místo, kde se všichni sejdeme a jíme společně, jako velká rodina. Nejsem jako někteří od nás ze Zmijozelu. Nevadí mi ostatní koleje. Náhodou mám své oblíbence i v jiných kolejích. Freda a George z Nebelvíru a Lenku a Cho z Havraspáru. V Mrzimóru mám kamarádku, která se jmenuje Amelie, ale říkáme jí Mia. Je to sluníčko, je milá, hodná a miluje květiny a její nejoblíbenější předmět je bylinkářství. Sedám si s Pansy ke stolu a vedle mě si sedá Draco. Sedá si ke mně dost blízko a letmo se mne dotkne. Cítím, jak se vedle mě Pansy nervózně ošívá. „Proč sedí u tebe tak blízko?" šeptá mi naléhavě do ucha a z jejího hlasu jde slyšet žárlivost. Otočím se směrem k ní a jen pokývnu hlavou, že nevím. Blaise se ušklíbne. Ví, že to Pansy vadí a mrkne na mě. Blaise a já si taky dobře sedneme. Jsme jako nebe a dudy, ale myslím si, že to je to, co z nás dělá dobré kamarády. Draco si vezme misku a dá si do ní ovesné vločky a bílý jogurt, vezme si lžíci a do svého poháru si nalije čistou vodu a dá se pomalu do jídla. Nezahálím a také si nabírám jídlo na talíř, každopádně oproti Dracovi, já si nakládám na talíř slanou snídani. Toust s máslem a míchaná vajíčka. K tomu si beru zeleninu a naliju si džus.

Po vydatné snídani se zvedáme a čeká nás první hodina z dnešního dne. Hodina přeměňování. Upřímně, je to jedna z mých oblíbených, samozřejmě po lektvarech. Jednou bych se chtěla stát animágem. Vím, že je to těžká magie, ale je to jeden z mých snů. Myslím si, že o sobě dokážu říct, že jsem dobrá studentka. Snažím se vynikat v předmětech, které mě baví, ale i v těch co mě nebaví, jako například Dějiny čar a kouzel. Upřímně, koho baví dějiny čehokoliv. Po přeměňování máme hodinu bylinkářství, kde se setkám i s Miou. V každé z hodin co máme se setkáváme s jednou ze tří zbývajících kolejí. Na bylinkářství a kouzelné formule jsme s Mrzimórem. Na lektvary, obranu proti černé magii a přeměňování jsme s Nebelvírem a na dějiny čar a kouzel a astronomii jsme s Havraspárem, teda to mluvím pouze o povinných předmětech. Co se týče volitelných předmětů, tak jsem si vybrala jasnovidectví, péči o kouzelná zvířata a starodávné runy a tam už jsme namíchaní všichni do kupy podle toho, kdo si co zvolil.
V hodinách bylinkářství se většinou učíme o různých rostlinách a jejich dobrých a špatných vlastnostech. Je to předmět, který se podle mého názoru hodí i k pochopení lektvarů, neboť máme znalosti o tom, co se do lektvarů dává, pokud tam dáváte byliny. Mia je zase usměvavá a celá natěšená na další hodinu. Sedí vedle mě přes uličku. V lavici totiž sedím s Blaisem. Oba máme připravené učebnice a poznámkové bloky na zápis z dnešní hodiny. Paní profesorka Prýtová chodí většinou trošku později do hodin.

Po dvouhodinovce bylinkářství máme oběd. Všichni se přesouváme do velké síně, ale Draco tu není. „Kde je Draco?" ptám se Pansy, neboť s ním je ve dvojici v každé hodině bylinkářství. „Nevím, zmizel hned po hodině." odpovídá mi, ale nevypadá to, že je moc nadšená že se o to vůbec zajímám. „A proč se vůbec ptáš? Máš s ním nějaké plány, nebo tak? Zase se budeš na něho tak tlačit?" dodává a ušklíbne se. „Nežárli Pansy," odpovídá Blaise, který kráčí hned vedle mě, a já na ni vypláznu jazyk. Pansy je prostě taková, žárlí a nemá ani proč, nebo má? „Je to můj kamarád Pansy, zajímá mě kde je, neboť nechci ať má nějaký problém. Víš jaký je pan profesor Snape. Nemá rád, když někdo od nás dělá problémy." Rozhlížím se okolo a doufám, že bude už dávno sedět u stolu ve velké síni, ale Draco tam není. Otáčím se na patách a prodírám si to davem, který míří na oběd.

Draco MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat