ℭ𝔥𝔞𝔭𝔱𝔢𝔯 55 - 𝔚𝔢𝔦𝔯𝔡 𝔬𝔠𝔠𝔲𝔯𝔢𝔫𝔠𝔢𝔰

240 7 4
                                    

ɪ ʜᴀᴅ ʜᴀᴅ ᴀ Qᴜɪᴇᴛ ᴡᴇᴇᴋ ᴀᴛ ʜᴏᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ᴍʏꜱᴇʟꜰ ᴀɴᴅ ᴋɪɴɢꜱʟᴇʏ.

I decided after a week of settling in and George visiting, I thought a trip out would do good. I checked a newly installed letter box in which the crows could drop off written letters. I had three to open.

I checked them and one was clearly from Tubbo and one was from Tommy- I could tell by the terrible hand-writing and the third one was written by an unknown person.

I opened up Tommy's first-

ʜᴇʏ ᴛʜᴏʀᴀ,

ɪᴛ'ꜱ ʙᴇᴇɴ ᴀ ᴡʜɪʟᴇ ꜱɪɴᴄᴇ ɪ ꜱᴇɴᴛ ʏᴏᴜ ᴀ ʟᴇᴛᴛᴇʀ, ꜰᴇᴇʟꜱ ᴡᴇɪʀᴅ. ɪ ᴊᴜꜱᴛ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ᴋᴇᴇᴘ ᴜᴘ ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ɪ ᴅᴏɴᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴇᴛʜᴇʀ ɪ'ʟʟ ɴᴇᴇᴅ ʏᴏᴜʀ ʜᴇʟᴘ ɪɴ ᴛʜᴇ ꜰᴜᴛᴜʀᴇ. ᴛᴜʙʙᴏ, ʀᴀɴʙᴏᴏ, ɢʜᴏꜱᴛʙᴜʀ ᴀɴᴅ ᴛᴇᴄʜɴᴏ ʙᴜɪʟᴛ ᴀ ᴡᴀᴛᴄʜ-ᴘᴏꜱᴛ ᴏᴜᴛꜱɪᴅᴇ ᴛʜᴇ ᴘʀɪꜱᴏɴ ᴛᴏ ꜱᴘʏ ᴏɴ ɪᴛ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴄᴏᴍᴇꜱ ᴏᴜᴛ. ᴡᴇ'ᴠᴇ ᴋɪɴᴅ ᴏꜰ ᴄᴀᴍᴇ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴘʟᴀɴ ᴏɴ ʜᴏᴡ ᴛᴏ ᴋɪʟʟ ᴅʀᴇᴀᴍ. ᴡᴇ ᴊᴜꜱᴛ ɴᴇᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴘᴇʀꜰᴇᴄᴛ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ᴄᴏʟʟᴇᴄᴛ ʀᴇꜱᴏᴜʀᴄᴇꜱ ᴀɴᴅ ꜱᴜᴄʜ ꜰɪʀꜱᴛ.

ɪʟʟ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛ ʏᴏᴜ ᴡʜᴇɴ ᴡᴇ'ʀᴇ ʀᴇᴀᴅʏ, ᴊᴜꜱᴛ ᴄᴏᴍᴇ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ɪɴᴠɪꜱɪʙɪʟɪᴛʏ.

ʟᴏᴠᴇ, ᴛᴏᴍᴍʏ :)

I then opened Tubbo's letter-

ᴛʜᴏʀᴀ,

ᴛᴏᴍᴍʏ ᴄᴀᴍᴇ ᴏᴠᴇʀ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴅᴀʏ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴀ ᴘʟᴀɴ ᴛᴏ ᴋɪʟʟ ᴅʀᴇᴀᴍ, ᴀʟʟ ᴏꜰ ᴜꜱ ᴀʀᴇ ɪɴ ᴏɴ ɪᴛ. ɪᴛꜱ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴛᴀᴋᴇ ᴀᴛ ʟᴇᴀꜱᴛ 2 ᴡᴇᴇᴋꜱ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ʀᴇᴀᴅʏ ꜰᴏʀ ɪᴛ ꜱᴏ ᴅᴏɴᴛ ᴡᴏʀʀʏ. ɪ ꜱᴀᴡ ᴛᴇᴄʜɴᴏʙʟᴀᴅᴇ ʏᴇꜱᴛᴇʀᴅᴀʏ ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴅɪᴅɴᴛ ʟᴏᴏᴋ ᴛᴏ ɢᴏᴏᴅ, ᴡᴀꜱ ᴊᴜꜱᴛ ᴡᴏɴᴅᴇʀɪɴɢ ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ?

ɪᴛꜱ ɴᴏᴛ ᴍʏ ʙᴜɪꜱɴᴇꜱꜱ, ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴛʀᴜꜱᴛ ᴍᴇ :)

ɪ ᴀʟꜱᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴇʀʀɪʙʟᴇ ɴᴇᴡꜱ, ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ʜᴏᴡ ɪ ʜᴀᴅ ᴛʜᴀᴛ ʙᴜɪʟᴅɪɴɢ ᴅᴇᴅɪᴄᴀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ꜱᴄɪᴇɴᴄᴇ? ɪᴛ ᴡᴀꜱ ꜰᴜʟʟ ᴏꜰ ɴᴜᴋᴇꜱ ᴡʜɪᴄʜ ɪᴍ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ꜱᴜʀᴇ ʏᴏᴜ ɢᴀᴛʜᴇʀᴇᴅ, ʙᴜᴛ ɪ'ᴍ ᴍɪꜱꜱɪɴɢ ᴏɴᴇ ᴀɴᴅ ɪ ʜᴀᴠᴇ ɴᴏ ɪᴅᴇᴀ ᴡʜᴏ ᴛᴏᴏᴋ ɪᴛ. ɪ ᴡᴀꜱ ʜᴏᴘɪɴɢ ᴡᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴅᴏ ꜱᴏᴍᴇ ᴅᴇᴛᴇᴄᴛɪᴠᴇ ᴡᴏʀᴋ ᴏɴ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ꜱᴏᴍᴇ ᴛɪᴍᴇ, ᴛʜɪꜱ ɪꜱ ᴠᴇʀʏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛ!

ᴀɴʏᴡᴀʏ, ᴏɴ ᴀ ʟɪɢʜᴛᴇʀ ɴᴏᴛᴇ, ᴡᴇ ᴍɪꜱꜱ ʏᴏᴜ. ᴍɪᴄʜᴇᴀʟ ᴡᴀɴᴛꜱ ᴛᴏ ʀᴇᴀᴅ ᴍᴏʀᴇ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ɪʟɪᴀᴅ ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜ ꜱᴏ ᴄᴏᴍᴇ ᴏᴠᴇʀ ꜱᴏᴏɴ.

ᴛᴜʙʙᴏ ᴀɴᴅ ᗰIᑕᕼEᗩᒪ :)

I smiled, I could over today. I put the first two down and then picked up the third letter which was much better quality and the writing was beautiful and hard to read.

Dear Thora,

A letter to invite you to The Red Banquet!

The Hosts -Badboyhalo and Anfrost- have invited you to The Red Banquet in honour of forgiveness! The Egg hasnt treated anyone nicley and we wish to apologise for all the trouble it may have caused!

él - Technoblade.Where stories live. Discover now