7

1.3K 225 245
                                    

İyi okumalar 💜

Oylarınız ve yorumlarınız benim için değerli^^

" Burası bir süre bizi idare eder. " dedi
Samantha başını sallayarak.

Jisung bulundukları evi inceledi. Minho burayı nerden bulmuştu bilmiyordu ama konum olarak iyiydi. Ne çok kalabalık ne de çok ıssız bir yerdeydi. Jisung güvende hissetmek için çabalıyordu.

Evi inceledi. Ahşap ağırlıklı bir evdi, içerisi sıcaktı. Işıklandırmalar yumuşak hissettiriyordu. Merdivenlerden yukarı çıktı. Etrafa ürkek bakışlar atıyordu.

Alışkın değildi, hiç onun tarzı bir durum değildi.

Nefes verdi. Yukarıda iki oda ve bir banyo vardı. Aşağıda ise salon ve mutfak.

" Okul konusunda endişelenme, onlarla konuşacağım. "

Jisung ona döndü şaşkın gözlerle.

" Beni buraya mı kapatacaksın? "

Samantha hızla ellerini salladı. " Hayır. " Gözlerini evde gezdirdi. " Okula gitmen tehlikeli olur. Senin orada çalıştığını biliyorlardır. Hem okulların kapanmasına iki haftadan az kalmış. Problem olmayacak."

Jisung sinirden güldü. " Hiç problem değil gerçekten. Burada, seninle birlikte, arkamızda adamlarla... Harika. "

" Beni suçlama. " dedi Samantha.

" Birini suçlamak istiyorum. " dedi Jisung sinirle ona dönerek. " Ve buna en uygun kişi sensin. Neden Dongwoo'yu durdurmadın? "

Samantha hızla sallanan sandalyeye oturdu, bacak bacağa atıp kendini geriye yasladı. Gözleri Jisung'ta geziniyordu.

" Onu o gün görmedin mi? "

Jisung'un hızla  gözünün önünden geçti Dongwoo'nun vahşi hali. Korkunçtu. Hızla yutkundu.

" Değil mi? Sence onunla uğraşabilir miyim? Onu durdabilecek bir şey yok. "

Jisung kaşlarını çattı. " Seni suçluyorum derken seninle konuşmuyordum, Samantha. " Karşısındaki koltuğa geçti.
" Minho'dan bahsediyorum. Sonuçta tüm bu karmaşayı o yarattı. Sizi. "

Samantha öne doğru eğildi gözleri kuşkuyla Jisung'u süzdü.

" Ona karşı neden bu kadar acımasızsın, tatlım? "

Jisung bu sorunun cevabını biliyordu.

İşleri yoluna koyabilmesi için ona katı davranmalıydı. Biraz daha disiplinli.

İyileşebilirdi, Jisung buna inanıyordu.

" Öyle olması gerekiyor. "

" Aklında ne var bilmiyorum ama düşünürken şirin görünüyorsun. " dedi Samantha. Jisung, bu her ne kadar Samantha'dan duyduğu bir cümle de olsa Minho'nun ağzından çıktığı için garip hissetmişti.

Ona cevap vermek yerine bir soru sordu.

" Minho doktora gitmeyi hiç mi düşünmüyor? "

Samantha ona hayal kırıklığı ile baktı.
" Yüzüme söyleme bari, benden bu kadar kurtulmak istediğini. "

Jisung onun kırık bakışlarıyla yanlış yaptığını fark etmişti. " Özür dilerim, öyle demek istemedim. "

" Ben seni anladım. " dedi imayla, hala gözleri bir garip bakıyordu. Donmuş gibiydi. " Ve hayır, sana bununla ilgili bir bilgi vermeyeceğim. "

Me, Mr. Lee and His Puppets || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin