8

1.2K 235 162
                                    

İyi okumalar 💜

Oylarınız ve yorumlarınız benim için değerli^^

Jisung ertesi gün alışveriş yapmak için evden çıkmaya hazırlanan Minho'yu yolcu ederken içindeki adrenalini bastırmaya çalışıyordu.

" Yerimiz güvenli, bir sorun olacağını sanmıyorum ama kendini güvende hissetmezsen beni arayabilirsin. " dedi telefonunu göstererek Minho. Jisung ise onun bir an önce evden gitmesini bekliyordu. " Tamamdır, kendine dikkat et." dedi gülümseyerek.

Minho Jisung'un bu neşeli halini anlamasa da bir şey demedi, evden çıktı. Jisung kapıyı kapar kapamaz hızla telefonunu eline alıp odasına çıktı.

Bir süredir araştırdığı hatta yazıştığı isim ile telefonda konuşma fırsatı vardı. Hızla ismin üzerine bastı.

Seo Chaerin

Kendisi bir psikiyatrist idi.

" Uzman Psikiyatrist Seo Chaerin'in telefonu, buyrun? "

" Merhaba, ben geçenlerde yazıştığınız Han Jisung. "

" Bir saniye.." Hattın diğer tarafından gelen kağıt sesleri ile Jisung bekledi. Muhtemelen onu hatırlamaya çalışıyordu. " Ah evet, çoklu kişilik bozukluğu durumu, değil mi? "

" Evet doğru. Aslında bu konuşmayı Minho ile birlikte yüz yüze yapmak isterdim ama Minho doktora gelmek istemiyor. "

" Neden gelmek istemediğini size söyledi mi? "

" İlk tanıştığımızda yalnız olmaktansa böyle olmaktan memnun olduğunu söylemişti fakat.. Zorlandığı çok açık. Artık öyle hissettiğini sanmıyorum ama ne zaman muhabbetini açsam burun kıvırıyor.  "

Jisung nefes verdi.

" Kurtulmak istediğini düşünüyorum ama bunun için bir adım atmıyor.  "

" Artık yalnız değil.  "

" Anlamadım?  "

" Artık siz varsınız hayatında, öyle değil mi? Bana beraber yaşadığınızı söylemiştiniz. "

" Şey, evet. "

" Yalnız kalma korkusu sizin varlığınız ile geçmiştir, o da onlara ihtiyaç duymadığını hissediyordur artık muhtemelen. Gelmemesi için bir sebebi vardır, adım atmaya korkuyor olabilir. Teşvik edici bir konuşma yapın, yanında olduğunuzu hissettirin. Yavaş yavaş olumlu bakmaya başlayacaktır. " Nefes verdi Chaerin. " En kötü ihtimal ya ben gelirim evinize ya da zorla getirtirsiniz. Yapacak başka bir şey yok. "

Jisung içerideki merdivenlerde gördüğü Minho ile korkmuştu, ne ara eve gelmişti?

" Tamam anneciğim dikkat ederim, kardeşime selam söyle. " dedi Jisung sesini yükselterek. Minho'nun kızgın duran gözleri anında yumuşamıştı.

" Minho mu geldi?  " dedi Chaerin.

" Evet, evet. Daha sonra görüşürüz. "

" Pekala. Görüşmek üzere. "

Jisung ucuz yırtmıştı.

" Seni aradım ama hep meşguldü. Annenle mi konuşuyordun? "

Jisung gülümsedi hafifçe. " Ah, evet. O aradı. " Ayağa kalktı. " Sen niye beni aramıştın? Bir şey mi oldu?  "

" Neli puding sevdiğini soracaktım. " Gözleri heyecanla dolmuştu. " Ben çilekli severim. Sen arkadaşım? Sen neli seversin? " dedi Jungsoo Jisung'a yaklaşarak.

Me, Mr. Lee and His Puppets || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin