26

1.2K 226 82
                                    

İyi okumalar 💜

Oylarınız ve yorumlarınız benim için değerli^^

Bir hafta sonra

" Okullar açılıyor. " dedi telefonun karşısındaki Chaerin'e Jisung.
" Seanslarımız aksayabilir. "

" Sorun değil, haftasonları gelmeye çalışırsınız. Olmadı, seanslarımızı çevrimiçi bir şekilde yaparız. Size nasıl uygun olursa."

" Teşekkürler, seni haberdar edeceğim. "

" Ne demek, şimdiden ilk iş günün için bol şans. "

Jisung güldü. " Görüşürüz.  "

Telefonunu kapatıp salonda oturan Minho'ya baktı. Canı sıkkın duruyordu.

Yanına oturdu, yanağına bir öpücük kondurdu.

" Bebeğimin canı neden sıkkın bakalım? "

Minho başını çevirdi hızlıca. " Yok bir şeyim. "

Jisung Minho ne kadar inkar etse de her an ağlayacakmış gibi duruyordu.

" İşe gideceğim diye mi böylesin? "

Minho başını salladı onaylarcasına.

" Sana biraz fazla alıştım sanırım. "

" Bu sene sabahçı öğrencilerleyim. " dedi Jisung. " Yani en geç öğleden sonra evde olacağım. Benden çok ayrı kalmayacaksın. "

Minho şaşkınlıkla ona döndü. " Erken döneceğini bilmiyordum. " Biraz daha mutlu görünüyordu şimdi. " Tamamen iyileştikten sonra ben de bir işe girmeliyim."

" Daha önce hiç çalıştın mı? " diye sordu Jisung.

" Durumumdan dolayı hiçbir yer beni kabul etmedi. " nefes verdi. " Ama bu sefer, bu sefer bir işe gireceğim."

" Ne işi yapmak istiyorsun? "

" Üniversite okuyamadım, bu yüzden bir mesleğim yok. "  diye mırıldandı tavanı izleyerek. Jisung bunun onun içinde ukte kalan bir durum olduğunu anlamıştı.
" Belki bir restorant açarım, tek iyi olduğum konu yemek yapmak. "

" Kendine haksızlık etme. " dedi Jisung kaşlarını çatarak. " Zeki birisin, elinden gelmeyecek iş yok. Ama restorant fikri kulağa hoş geliyor. "

Minho başını salladı. Jisung çalan telefonunu kulağına götürdü.

" Efendim anne.. " Jisung bıkkın gözlerle konuşmaya başladı.

Minho konuşmasının bitmesini beklerken Jisung'un tişörtü ile oynuyordu.

Jisung sıkıntıyla telefonu kapattı, Minho sordu.

" Bir şey mi oldu? "

" Annem, birçok söz verip yanına gitmediğim için kızgın. Hemen şimdi gelmemi istiyor, okullar açılmadan görüşelim diyor. "

" Gidecek misin? " diye sordu Minho gözlerini dikerek.

" Benimle gelmek ister misin? "

" Olur mu ki.." diye çekindi Minho.
" Annen seninle görüşmek istiyor, rahatsız etmeyeyim. "

" Seni kısmen biliyor.  " dedi Jisung bakışlarını tavana dikerek. " Sevgili olmadan önce biriyle görüştüğümü söylemiştim ona. Sevgili olduğumuzu henüz bilmiyor ama seninle beraber gidersem öğrenmiş de olur. "

" Daha sevgili olmadan annene benden mi bahsettin yani? "

Jisung gözlerini devirdi. " Şımaracağını bilseydim söylemezdim. "

Me, Mr. Lee and His Puppets || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin