Final

1.8K 266 296
                                    

İyi okumalar 💜

Oylarınız ve yorumlarınız benim için değerli^^

Ertesi sabah Jisung yorgunlukla bedenini kaldırdı.

" Günaydın. " dedi Minho ona dönerek. İnce örtü ile belinden aşağısı örtülüydü, üst bedeni tamamiyle çıplak bir şekilde gözler önündeydi. Jisung huysuz bir şekilde başını salladı. " Uykum var. "

Minho oturur pozisyonda oturan Jisung'a doğru yaklaştı, başını kucağına koydu.

" Ben de yorgunum, bugün çıkmasak mı dışarı? "

" Chaerin'e söz vermiştik. "

" Hunharca seviştiğimizi öğrenirse gelmemizi sorun etmeyecektir bence. " dedi gülerek Minho. Jisung da gülmeye başladı.

" Ah dün, bütün gün... Gerçekten inanılmaz. " dedi Jisung inanamayarak. Gözünde sorunlar o kadar büyüktü ki, hiçbir zaman aşabileceğini düşünmemişti.

" Evet, inanılmaz olan sensin. "  dedi Minho elini yavaşça Jisung'un saçlarından geçirerek. " Bizi
iyileştirdin. "

Jisung gülümsedi hafifçe. " Bizi iyileştiren asıl sensin, ben hayatımda kimseye bu kadar güvenmemiştim. "

" Ben de. " dedi Minho. " Benim hayatımda hiç senin kadar iyi biri olmamıştı. " Minho'nun gözleri uzaklara daldı. O kişiliklerine kovduğu duyguları artık kendinde olduğundan, dalgın dalgın bakıyordu arada uzaklara.

Jisung onun dalgın bakışlarını yakaladı. Eliyle saçlarını yüzünden çekip gözlerinin kenarlarına öpücükler kondurdu. " Artık ben varım. " dedi gülümseyerek. " Bunlar da geçecek. "

Minho başını salladı hafifçe. Jisung'a yasladı kendini.

Birbirlerinin gözlerinin içine bakarken telefon çaldı, Jisung çekmecenin üzerindeki telefonu eline aldı.

" Chaerin arıyor. "

" Aç. " dedi Minho emin bir şekilde.

" Alo. "

" Alo, Jisung. Gelmiyor musunuz? "

" Ah, aslında arayıp sana haber verecektim."  Minho gülerek Jisung'un göğsü ile oynuyordu. Jisung eline vurdu, kızgın bakışlar attı. " Biz bugün gelemeyeceğiz çünkü..." Jisung telefonu kendinden uzaklaştırsa da sesi Chaerin'e gelmişti. " Minho! Rahat dur. "

Chaerin gülümsedi. " Çünkü ne? "

" Biz..sonunda yaptık. " dedi Jisung, utançtan patlayacakmış gibi hissediyordu.

" Ah anladım anladım, dinlenmenize bakın. " diyerek gülümsedi Chaerin.
" Ayrıca, çok tebrik ederim! Sonunda başardınız. Nasıl hissediyorsunuz? "

" Yıllar sonra temiz bir nefes almış gibiyiz, ikimiz de. Hasta değiliz. Ömrümüzü hasta geçiren iki kişi olarak şimdi öyle ilginç ki her şey.. Yeni doğmuş gibiyiz. " dedi Jisung Minho'ya gülümseyerek. Minho konuştu.
" Hayatımızda ilk defa mutluyuz. "

" Çok sevindim adınıza. " dedi Chaerin.
" Yakın bir zamanda yanımıza uğrayın, son değerlendirmelerimizi yapalım. "

Jisung onaylayarak telefonu kapattı. Minho'nun alnına bir fiske attı.

" Telefondayken niye rahat durmuyorsun? "

" Kızgın halin apayrı bir seksi oluyor, ondan. "

1 yıl sonra

Jisung marketten eve döndüğünde gördüğü Minho ile şaşkınlıkla durdu.

" Senin bu saatte işte olman gerekmiyor mu?"

Me, Mr. Lee and His Puppets || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin