!Wattpad'deki ismimi değiştirdim. Haberiniz olsun!
✰Yorum yapıp düşüncelerinizi söylerseniz beni çok mutlu edersiniz Hayalet Okuyucularım...
2 gün sonra...
''Çok eğleneceğiz.'' Niall arabayı park yerine park etti ve bana baktı. Onun aksine mutsuzdum. Çünkü Monica'da burada olucaktı. Ben sadece Niall ile Harry için gelmiştim. Doğrusunu söylemek gerekirse Harry ile hala konuşmuyoruz. Onu iki gün içerisinde binlerce kez aradım ama hiçbirine yanıt vermedi. Ona saygı duydum çünkü kafasını dinlemek ve düşünmek istediğini tahmin ettim. Ya da böyle düşünmek istedim.
Bilmiyorum.
''Ya ne demezsin.'' gözlerimi devirdim ve kollarımı göğsümde birleştirdim.
''Hey, Harry'i geri kazanmak istemiyor musun?''
''Bu bir soru mu? Tabii ki istiyorum.''
''O zaman al sana bir şans.'' bana karşı sırıttı ve tişörtünün yakasına astığı güneş gözlüğünü alıp gözüne taktı.
''Umarım, her şey iyi gider.'' kısa süreliğine yanaklarımı şişirdim ve Niall'a ayak uydurarak arabadan indim. Bugün hava çok güzeldi ve Niall ile Harry bunu fırsat bilerek golf oynamaya çıkmak istediler. Niall'da beni aradı ve böyle bir şey teklif etti. Bende kabul etmek zorunda kaldım çünkü bu benim için bir şanstı.
Golfte iyi değildim. Bunun ile ilgili bir şey söyleyemem ama en azından Monica'yı ondan uzak tutabilirim. Bu da bir şey değil mi?
''Pekala, sen şunu al. Bende bunları alacağım.'' bana iki tane el çantası uzattı ve kendisi de golf sopalarının bulunduğu iki çantayı aldı.
''Kesin rezil olacağım, Niall. Ben golf oynamayı fazla bilmiyorum.'' büyük binaya yürümeye başladığımızda Niall bana bir bakış attı.
''Ciddi olamazsın! Kim golf oynamayı bilmez ki?'' alaycı bir şekilde güldüğünde ona ölümcül bakışlar attım.
''Ben.'' şaka amaçlı koluna vurduğumda acımış gibi yaptı.
''İşlemleri halletmem gerekiyor. İstersen gidip üstünü değiştirebilirsin. Böylece sahada buluşabiliriz." Bu fikri onayladım ve Niall'a kendi çantasını verip soyunma odasını bulmaya koyuldum. Burası fazlasıyla büyüktü. Tabii eminim ki golf sahası daha büyüktür.
Birkaç görevliye soyunma odasının nerde olduğunu sorduktan sonra nihayet odayı bulmuştum. İçeri girdim ve kapıyı arkamdan kapadım. Rastgele bir kabine girdim ve çantamın içinden siyah eteğim ile siyah tişörtümü aldım. (Multi'de var.)
Üstümdekileri çıkartıp çantamın içine tıktıktan sonra biraz önce çantamdan çıkardığım kıyafetlerimi giydim. Çantamın küçük cebinden eldivenimi çıkartıp elime geçirdim. Hazırdım.
Kabinden çıkarken bileğimdeki tokayı alıp saçımı at kuyruğu yaptım. Derin bir nefes aldıktan sonra odadan çıktım ve uzun koridorda ilerleyerek birkaç tabela yardımıyla dışarı çıkıp sahaya yürümeye başladım. Hem yürüyor, hem de etrafta Niall'ı arıyordum.
Sonunda onu gördüğümde yanına gittim. Golf arabasına yaslanmış elleri ceblerinde ıslık çalıyordu. Beni gördüğünde gülümsedi ve dikleşti.
''Üzgünüm, soyunma odasını bulmakta güçlük çektim.'' boynumu ovdum ve bakışlarımı yerde tuttum.
''Hadi ama, sorun bu değil biliyorum. Sana tek şey söyleyeceğim. Golf zor bir oyun değil, America.'' yüzündeki gülümseme genişledi ve elimdeki çantayı alıp arka koltuğa koydu. ''Hadi atla.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond Your Dreams 2 (Türkçe)
Fanfiction【2.Kitap】 Ortaya çıkan sırlar, para ve şöhret America ile Harry'nin hayatları için bir dönüm noktasıdır. Her şey daha mı iyiye gidecek? Yoksa daha mı kötü olacak? Peki aşk ve dostluk her şeyin üstesinden gelebilecek mi? En önemlisi mutlu sona kavuşa...