22.Bölüm

183 13 0
                                    

"I know I'm not your only"

(Biliyorum sevdiğin tek kişi olmadığını)

"But at least I'm one"

(Ama en azından biriyim)

"I heard a little love is better than none"

(Kalbindeki sevgiyi herkesten daha iyi biliyorum) 


Harry'nin solosu bitirdiğinde sıra bana gelmişti. Derin bir nefes alıp gözlerimi kapadım ve kendimi müziğin akışına bıraktım.


"Just a little bit of your heart"

(Sadece kalbinde küçük bir yer)

"Just a little bit of your heart"

(Sadece kalbinde küçük bir yer)

"Just a little bit is all I'm asking for"

(Tüm sorduğum, kalbinde küçük bir yer) 


Müzik sona erdiğinde kulağımdaki kulaklığı çıkardım ve Harry'e kaçamak bir bakış atıp küçük odadan çıktım.


"Harikaydınız." dedi Max yüzüne yayılan gülümsemeyle. Ona karşılık hafifçe gülümsedim ve düğmeleri kurcalayışını izledim. Harry yanımıza geldiğinde rahatsızca yerimde kıpırdandım.


"Eğer başka bir şey yoksa ben öğle yemeğine gidiyorum, Max." dedim.


"Tamam gidebilirsin. Şu an için bir şey yok."


"Pekala. Görüşürüz." buraya geldiğimde sandalyeye astığım çantamı aldım ve bulunduğumuz odadan çıkıp uzun koridorda yürümeye başladım.

"America," derin bir nefes alıp durdum ve Harry'e döndüm. "öğle yemeğinde sana eşlik edebilir miyim?"


Bakışlarımı ondan kaçırıp yere sabitledim. Onu terslemek gibi bir niyetim yoktu. Sonuçta yaşanan şeylerde suçu yoktu. Tüm suçlu bendim. Sadece ona sormam gereken bir yığın soru vardı ve bunlara cevap istiyordum.


Ayrıca bir öğle yemeğinden zarar gelmez değil mi?


"Tabii."


"Harika." tapılası gülümsemesini takındığında dilimle dudağımı ıslattım.


"Ama cevaplanması gereken sorular var." ciddiyetimi bozmadan ona bakmaya devam ettim.


"Tamam. Bu soruları cevaplayabilirim ama yemekte."


'°ºø•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.•❀.•❤•.¸✿¸.•❤•øº°'


"Yemeğe gideceğimizi söylemiştin." kaşlarımı çatmış Harry'e bakarken park ettiği evin önünde duruyorduk. Bakışlarımı ondan alıp eve yönelttim. Ev gayet lükstü ve ağaçlık bir alandaydı. Kısacası şehirden uzaktaydık.

Beyond Your Dreams 2 (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin