Multimedya : Utku Dağhan
Yazarın Anlatımından
Utku korku dolu gözlerle kendisine bakan kıza son kez bakıp önüne döndüğünde gülerek kendisini izleyen arkadaşlarına kaşlarını çattı.
"Komik mi oğlum ne gülüyorsunuz?" hepsi bir anda kahkaha attığında Berkay ikizinin bu haline sırıtmadan edemedi. Buz prensin karizması zedelenmişti bir kere tabi sinirli olurdu.
Utku alayla gülen kardeşini gördüğünde elindeki basketbol topunu Berkay'a fırlattı.
" Sende mi kardeşim? " Berkay ellerini iki yana açarak gülümsedi. "Bende kardeşim."
"İt herifler." Utku kendi kendine söylenerek topu attığı yere almaya giderken gözleri voleybol sahasındaki kıza takıldı. Anında göz göze geldiklerinde tekrar kaşlarını çatarak topu eline aldığı gibi oyunu başlattı.
Şansına tellerden dışarı kaçan topu almak için dışarı çıktığında nereden geldiğini anlamadığı topu kafasına yemişti.
Zaten sonradan anladı topun nereden geldiğini.Damla, Sude'yi kenara çekiştirdiğinde merakla arkadaşına baktı.
"Neden öyle dedin?" Sude sahaya bir göz atıp tekrar arkadaşına baktı.
"Utku, Berkay'ın ikizi." Damla şaşkınlıkla bir Berkay'a bir Utku'ya baktı. Öyle aman aman bir benzerlik olmasada cidden ilk bakışta birbirlerini andırıyorlardı. İkiside hafif sarışın, kıvırcık ve renkli gözlüydü.
"Utku okulun en popüler çocuğudur. Berkay'da öyle ama Utku'nun ayrı bir havası vardır." Damla tekrar basketbol sahasına baktığında kendisine bakan renkli gözlerle bakışlarını kaçırarak Sude'ye döndü.
"Nasıl yani?" Sude yere bağdaş kurarak oturduğunda aynısını Damla'da yaptı.
"Şöyle ki Utku kızlarla öyle aman aman samimi olmaz. Gerektiği zaman konuşur sadece. Şu zamana kadar okuldan hiç kimseyle çıkmadı. Dışarıdaki hayatını bilemem ama sanırım daha önceden hayatında birisi olmuş." Damla bu detayı umursamamaya çalışsada aklında tonlarca soru oluşmaya başlamıştı bile.
" Tam bir basketbol aşığı. Bir takımda oynadığını biliyorum. Berkay ise onun tam aksine futbol için doğmuş resmen. Bazen diyoruz bunlar nasıl ikiz diye. Berkay ne kadar eğlenceli ise Utku bir o kadar soğuk ve birazda asabi işte." anladığını belirtircesine başını sallayan Damla, yine Utku'nun olduğu yere baktı. Daha ilk görüşte bu kadar dikkatini çekmişti bu çocuk ilerleyen zamanda ne olacaktı peki? Bunu kimse bilemezdi.
" Okulumuz basketbol takımının kaptanı Utku, futbol takımımızın kaptanıda Berkay. İkiside seçmelerle seçildi. Gerçekten yetenekliler ve okulumuza bir sürü birincilik getirdiler." elinde düdükle bahçeye gelen beden eğitimi öğretmeni ile herkes yerlerini aldığında Damla'nın gözleri istemsizce basketbol sahasına kayıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte (Tamamlandı)
ChickLitSiz ilk görüşte aşka inanır mısınız? Damla inanmazdı. İlk görüşte aşk mı olurmuş der geçerdi hep. Fakat nerden bilebilirdi büyük konuştuğunu? Okulun popüler çocuğunun kafasına top atmasıyla başladı her şey. Tahmin etmemişti o güzel gözlü oğlana kal...