*Maç*

7.2K 504 110
                                    

Multimedya : Damla Yüce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multimedya : Damla Yüce

😻

Kuşlar cıvıldayarak sabahın ilk ışıklarının doğduğunu haber vermek istercesine tepemizde öttüğünde mızmızlanarak gözlerimi açtım.

"Tamam ya uyandık ötmeyin artık." Sude isyanla çadırdan çıktığında esneyerek bende dışarı çıktım. Üzerimde pandalı pijamamla etrafıma bakarken karşı çadırdan saçlarını karıştırarak çıkan Utku ile gülümsedim. Sabah sabah ne güzel manzaraydı böyle.

Gözleri anında bizim çadırı bulduğunda, göz göze geldik. Üzerimdeki pijamama bakıp gülümsedi ardından göz kırptı.

"Utku sana göz mü kırptı ben mi yanlış görüyorum? " Sude'ye sırıtarak baktığımda, bu sefer Berkay çıktı çadırdan. Daha kendi kardeşine bakmadan Sude'ye gülümsemesiyle bu sefer ben Sude'ye döndüm.

"Çocuk daha gözünü açmadan sana gülümsedi. Hayırdır?" Sude beni kenara çekerek heyecanla konuşmaya başladı.

" Bugün kendi aralarında maç yapacaklarmış ve Berkay dün ne dedi biliyor musun?" merakla başımı salladım.

"Ne dedi?!" ellerimi söylemesi için salladığımda Sude gülümseyerek devam etti.

"İşte eğer maçta gol atabilirse attığı o golü benim için atacağını söyledi." sevinçle çığlık attığımda Utku dahil herkes bana döndü.
Utançla etrafa bakınıp mırıldandım.

"Böcek varmışta." sahte gülümsemem ile tekrar Sude'ye döndüğümde yüzünü kapatmıştı. "Aç yüzünü bakmıyor kimse." Sude kıpkırmızı olmuş suratı ile bana baktı.

"Niye çığlık atıyorsun öyle?!" özür dileyen bakışlarımı Sude'ye gönderip telaşla konuştum.

"Kızım Berkay resmen sana yürüyor hatta depar atıyor yanii." Sude biliyorum dercesine hızlı hızlı başını salladı.

"Biliyorum ve tek istediğim o golü atması."

😻

Hemen kamp alanının arkasındaki futbol sahasına geçen arkadaşlarımızla bizde tel örgülerin etrafına sıralandık.
Berkay üstünde tişört olmadan sahaya çıktığında Ecrin ve tayfası resmen tellere yapışmıştı. Berkay ayağındaki topu bırakarak tam bizim olduğumuz yere doğru ilerlemeye başladı.

"Sude, Berkay bize doğru geliyor."

"Fark ettim." Berkay gülümseyerek tam tellerin önünde durdu.

"Sude çantamı sana versem, sende dursa olur mu?" Sude bunu beklemiyor olacakki şaşkınlıkla başını sallayarak kapıya doğru, Ecrin'in kıskanç bakışları altında ilerlemeye başladı.
Çantayı alarak yanıma geldiğinde otuz iki diş sırıtıyordu.

"Siz var ya olmuşsunuz." Sude inşallah dercesine ellerini yukarı kaldırdı. Berkay ısınmaya başlayıp, top sektirdiğinde gözlerim Utku'yu arıyordu.

İlk  Görüşte (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin