Multimedya : Utku Dağhan
😻
Müzik öğretmenimizin güzel performansından sonra bizim sınıftan Kerem'in getirdiği hoparlörle ortam daha da şenlenmişti. Hopörlerden yükselen Ezhel'in Bir Sonra Ki Hayatımda Gel şarkısı eğlencemize eğlence katmıştı.
Berkay, şarkıyı söylerken arada Utku'ya sataşıyordu. Onların bu hallerine gülerken yanımda Sude'de şarkıyı söylüyor dans ediyor ve arada dönüp dönüp Berkay'a bakıyordu.
İleride Berkay'a doğru gelen Ecrin'i gördüğümde kaşlarımı çatarak onları izlemeye başladım. Bu kız cidden akıllanmayacaktı.
"Bak bak sinsiye bak yine yanaştı çocuğuma." Sude'ye cevap vermeden izlemeye devam ettiğimde Berkay hiç beklemediğimiz bir şey yaptı.
Ecrin'in gözünün içine baka baka bugüne değil kısmet bir sonra ki hayatımda gel diyerek uzaklaştı. Ecrin düşen omuzları ile Berkay'ın arkasından bakarken biz kahkaha atmamak için zor duruyorduk. Parti kur oy verelim be Berkay!
Utkuyla göz göze geldiğimizde onunda kardeşine güldüğünü fark ettiğimde gülümsemem daha da büyüdü. Böyle gözlerimin içine bakarak tebessüm etmesi çok güzeldi.
Tam Utku'nun yanına gideceğim zaman Liva'nın Utku'nun yanında belirmesiyle olduğum yerde durdum. Neden her şey güzel gidiyorken bu kız çıkıyordu ortaya?
Utku bakışlarını benden çekip, Liva'ya baktığında, Liva'nın eli Utku'nun kolunu buldu."Oha?" ağzım şaşkınlıkla açılırken, Sude'de gözlerini kırpmadan onları izliyordu.
"Ama ben gösteririm onlara." Sude arkamdan bağırırken tüm odağım Liva denilen kızın üzerindeydi. İstediği her şeyi elde eden Liva benim güzel gözlü Utkumu elde edemeyecekti. Elimdeki meyve suyu ağırlığını belli ettiğinde tam çöpe atacaktım ki aklıma gelen fikirle sinsice sırıttım. Tekrar Liva'ya baktığımda beyaz bir elbise giymesine ilk defa bu kadar çok sevindim. Portakal suyu güzel yakışacaktı.
Yanlarına geldiğimde beni ilk fark eden Utku oldu. Merakla gözlerimin içine bakarken ayağım burkulmuş gibi yapıp düşeceğim an beklemediğim bir anda Utku'nun kolları belime dolandı. O anda zaten meyve suyu Liva'nın üstüne uçuvermişti. Tüh!
Liva söylene söylene yanımızdan uzaklaştığında dudaklarımı büzerek arkasından baktım.
"Gitti güzelim elbise üzüldüm." kulağımın hemen yanından gelen gülme sesi ile kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalkarak Utku'ya döndüm. Bana mı gülüyordu o?
Ah öyle güzel güzel gülme be adam içim gidiyor.
"Neden böyle bir şey yaptın?" Utku eğlenen ifadesi ile yüzüme baktığında gözlerimi kaçırdım. Seni kıskandım diyemezdim ki.
"Bilerek yapmadım." masum kız rolünü üstlendiğimde tabi tabi dercesine başını salladı.
"Nedense hiç inanasım gelmiyor." omuzlarımı silkerek dans eden kişilere çevirdim bakışlarımı.
"Kurcalama Utku. Yanlışlıkla oldu işte!"
İleride Berkay ve Sude'nin konuştuğunu gördüğümde gülümsemeden edemedim. Gözlerimi kısıp etrafa bir bakış attığımda önümde, elinde topla beliren İlkan ile bakışlarım önce elindeki topa ardından İlkan'ın gözlerini buldu.
"Birlikte voleybol oynayalım mı?" kararmış havaya baktıktan sonra tekrar İlkan'a döndüm.
"Şimdi? Birlikte?" İlkan gülümseyerek başını salladı. Voleybol ince çizgimdi ama Utku ile sohbet etmek daha güzeldi.
"Başka zaman oy-"
"Oynayalım tabi ya." Utku, İlkan'ın elinden topu alarak boş alana doğru ilerlediğinde arkasından şaşkınca bakakaldım. Utku ve kendi isteğiyle voleybol oynamak? Hemde İlkanla?!
Utku'nun peşinden ilerlediğimde topu bir anda bana atmasıyla afallayarak topu tuttum.
" Ne yapıyorsun ya?" Utku çocuk gibi omuz silkerek yanıma gelen İlkan'a baktı.
Topu yavaşça parmak pası ile Utku'ya attığımda topu tekrar bana iade etti. Bu sefer topu İlkan'a attığımda, İlkan'da tekrar bana attı. Bu sefer Utku'ya topu manşetle gönderdiğimde, Utku öyle bir vurdu ki top ağaçta kaldı. İlkan birkaç defa uğraşsada en sonunda pes ederek uzaklaştı.
Gülmemeye çalışarak Utku'nun tam önünde durdum. Kaşlarını çatmış söylenerek giden İlkan'ın arkasından bakıyordu. Yavaşça bana döndüğünde tek kaşını kaldırdı.
"Neden böyle bir şey yaptın?" Utku yutkunarak bakışlarını kaçırdı.
"Bir şey yapmadım. Orada kaldı top benim suçum mu?"
"Evet sen attın çünkü." Utku cevap vermeden ekledim. "ama bilerek."
"Bilerek olmadı." az önce yaşadığımız konuşmanın aynısını yapıyorduk!
"İnanmadım." kollarımı göğsümde bağladım. Utku oflayarak ellerini cebine soktu.
"Kurcalama işte Damla. Bilerek yapmadım dediysem yapmadım." kahkaha atarak burnunun dibine girdim.
"Benim laflarım bunlar yalan söylüyorsun." bu sefer sırıtarak bana yaklaşan Utku oldu.
"O zaman sende bana yalan söyledin?" suratımdaki ifade bir anda yok olurken açık vermemek için tam yanından geçip gidecektim ki belimden tutarak tam önüne geri çekti. Belimden tuttu..
"Öyle kaçmak yok." öyle mi? Dercesine suratına bakıp gülümsedim. Ardından Utku daha ne olduğunu anlamadan öyle bir koşmaya başladım ki rüzgarla yarışırdım cidden.
Utku arkamdan gelmeye başladığında kahkahalarım havada uçuşuyordu. Sonunda ayağım dalın birine takıldığında yavaşlamıştım ki arkamda hissettiğim nefesle durdum. Yakalanmıştık bir kere, daha kaçmaya gerek yoktu. Zaten kaçmak isteyende yoktu.
Nefes nefese Utku'ya döndüğümde bugün ikinci kez gördüğüm güzel gülümsemesi ile bana bakıyordu.
"Bana yakalandın, Damla Yüce." ama ben bu cümleden her türlü anlam çıkartırdım ki.
"Sana, yakalandım Utku Dağhan."
Bölüm Sonu 😻
Biraz rahatsız olduğum için dün bölüm atamadım. Bugünde atmayacaktım ama sizi çok bekletmek istemedim. Kısa oldu idare edin olur mu?🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte (Tamamlandı)
أدب نسائيSiz ilk görüşte aşka inanır mısınız? Damla inanmazdı. İlk görüşte aşk mı olurmuş der geçerdi hep. Fakat nerden bilebilirdi büyük konuştuğunu? Okulun popüler çocuğunun kafasına top atmasıyla başladı her şey. Tahmin etmemişti o güzel gözlü oğlana kal...