*Gün Yüzüne Çıkan Duygular*

7.1K 487 58
                                    

Güle oynaya salondan çıktığımızda Berkay'ın yüzüne baktıkça kahkaha atıyorduk. Evet yenilen Sude ve Berkay olmuştu.

"Sen niye gülüyorsun. O para senin cebinden de çıkacak." Sude kızıl saç tutamlarını arkaya savurdu.

"Ben ona değil senin sabahtan beri çocuk gibi astığın suratına gülüyorum." Berkay gözlerini devirerek arabanın yanına ilerlediğinde gözlüğü saçlarımda sabitleyerek yürümeye devam ettim.
Arabanın yanına ulaştığımızda hemen yanımıza park eden araba ile durduk.

" Siktir! " Utku adeta sinirle tısladığında arabadan inen kişileri inceledim. Arabadan iki erkek ve bir tanede kız inmişti.

"Vay vay vay kimler varmış burada." Utku ve Berkay yanımıza geldiğinde karşımızdaki çocuklara kaşlarını çatarak bakmaya devam ettiler. Utku'ya laf atan çocuk bana baktığında bakışlarımı kaçırdım.

"Yeni arkadaşlarımız gelmiş bakıyorum. Bayadır haber alamıyordum kuşumdan." kuşundan kastı Buse olabilir miydi? Yanlarında duran kızın üzerindeki formaya baktım. Çünkü tek onun üzerinde okul forması vardı.

Karan Koleji...

Bu okul, Buse'nin şarkı sözlerini verdiği okuldu. Sude'de anlamış olacak ki dik dik karşısındaki çocuklara bakıyordu.

"Umut işine bak hadi." Berkay sinirle konuştuğunda tam arkasını dönecekti ki Umut denilen şahsiyetin alaylı sözleri onu durdurdu.

"Ah o rezillik duygusu nasıldı Berkay? Gitarın elinde kalışı? Senin o şaşkın bakışların." gür bir kahkaha attığında kulaklarımı tıkamamak için zor durdum.

"İleri gidiyorsun! Kapat o sikik çeneni!" Utku hırsla ileri atıldığında kolundan tutarak onu durdurdum. Yanlarındaki kızda Umut'un kolunu tuttuğunda bana üzgünce baktı.

"Abi hadi gidelim lütfen. Daha işlerimiz var." kız abisini götürmek için dil dökerken Umut sadece omuz silkmekle yetindi.

"Bekle abicim. Bundan önemli işimiz mi var?" Utku'nun kolunu sıkı sıkı tutmaya devam ederken kız pes etmiş gibi yüzünü sıvazladı.
Utku, arabasının kilidini açtığında Umut pes etmeyerek bu sefer Utku'ya laf etti.

"Peki sen cool çocuk, kardeşim dediğin kız tarafından darbe almak nasıl bir duygu? Ah! Pardon sana aşık olan kız diyecektim." Utku sinirle Umut'un üstüne deyim yerinde uçtuğunda tek yaptığım çığlık atmaktı. Berkay, Utku'yu Umut'un üstünden almaya çalışıyordu fakat Utku'nun o kadar çok gözü dönmüştü ki hırsla vurmaya devam ediyordu.
Büyük bir çabayla kardeşini uzaklaştırdığında diğer çocuk ve kardeşide Umut'u kaldırmıştı.

"Bu burada bitmedi Dağhan!" Utku saçı başı dağılmış bir şekilde gözünü kırpmadan Umut'a bakıyordu.

Bakışları beni bulduğunda iğrenç bir şekilde gülümsedi.

"Dikkat et Utku, belki yine beklemediğin bir kişi tarafından yaralanırsın." duraksayarak tekrar Utku'ya baktı. "aşk acısı gibi."

"Senin ağzına sıçarım göt herif!" Utku tekrar hareketlendiğinde Berkay'a yardımcı olarak bileğinden tuttum. Utku bana baktığında güven verircesine gülümsedim.

"Sakin ol seni sinir etmek için yapıyor."

"Bunun gözleri senin üzerinde dolaşmaya devam ettikçe ben zaten sinir oluyorum." evet Utkucum kıskançlığında tam zamanıydı.

"Abi yeter artık ya!" Umut kardeşine bakıp arkasını döndüğünde kız mahçup bir şekilde başını eğdi.

"Utku, abim adına ben özür dilerim sizden." Utku kızın omuzuna dokundu.

İlk  Görüşte (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin