Multimedya : Sude Altınok
😻
Sude sınıfa girdiğinde üstündeki tişörtle gülmeden edemedim.
"Berkay'ın tişörtü mü bu?" biraz sesli söylediğimde Ecrin'in bakışları önce beni daha sonra Sude'nin üzerindeki siyah tişörtü buldu.
"Damla ne yapıyorsun?" Sude'ye cevap vermeden konuşmaya devam ettim.
"Ne düşünceli çocuk ya kıyamadı tabi sana." Ecrin hışımla yerinden kalkıp sınıfı terk ettiğinde Sude bana döndü.
"Neydi şimdi bu?" kapıda olan bakışlarımı çekerek Sude'ye baktım.
"Artık birilerinin Berkay'dan uzak durması gerekiyordu." elimi neyse dercesine salladıktan sonra bütün detayları almak için Sude'yi sıkıştırdım.
Her şeyi eksiksiz anlattıktan sonra imayla gülümsedim."Tişörtüde verme unuttum der geçersin." Sude gözlerini devirdi. "Yarın yıkar getiririm. Ayıp olur öyle." burnumu kırıştırıp ayağa kalktığımda Sude'de ayaklandı. Sınıftan çıktığımızda herkes Sude'ye bakıyor ardından fısır fısır konuşuyorlardı.
"Dedikodu kazanları iş başında. Ama ben şeyi merak ediyorum; Ecrin'i, kıytı köşede ağlıyor mudur acaba?" Sude bu dediğime güldüğünde çoktan bahçeye inmiştik bile. Kendimize oturacak bir yer bulduğumuzda dışarı çıkan Berkayla Sude'yi dürttüm.
"Geliyor seninki." Sude Berkay'a baktığında gülümseyerek o da karşıyı işaret etti.
"Seninki de çıkmış." gözlerimi devirdiğimde içimden keşke benim olsa diye saçma bir replik geçirdim. Ne vardı sanki bu kadar soğuk olmasa insan çekiniyordu bu çocukla konuşmaya.
"Sude bana acil taktik ver." Sude bana anlamayarak baktığında ileride elinde su şişesiyle oturan Utku'yu gösterdim.
"Nasıl Utkuyla konuşabilirim?" Sude yerinde rahat bir pozisyon alarak gülümsedi.
"Yarın kamp var."
"Kamp mı?" başını sallayarak beni onayladı.
"Bayadır konuşuluyordu tabi sen daha yeni geldiğin için haberin yok. İsimler alındı seninde adını yazdıralım." gözlerim resmen ışıldadığında hızla yerimden kalktım koşar adım okula girdiğimde Utku'nun bakışlarını üzerimde hissetmiştim.
Sude'nin de yardımıyla ismimi yazdırdığımda gelecek kişilerin birkaç tanesininde ismini öğrenmiştik.
Ecrin ve tayfası, Berkay ve son anda kararını değiştirerek ismini yazdıran Utku. Bu detayı ismimi yazan öğretmen vermişti.
Sevinçle merdivenlerden çıkmaya başladığımda şimdiden serviste Utku'nun yanına oturma planları yapıyordum. Kendi arabasıyla mı gelirdi acaba?Bu düşünceyle moodum düşerken ayağımın merdivenin son basamağına takılmasıyla son anda kenardan tutundum.
"Sakar." yanımdan geçip giden kişiye kaşlarımı çatıp baktığımda Utku yavaş adımlarla ilerlemeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte (Tamamlandı)
Chick-LitSiz ilk görüşte aşka inanır mısınız? Damla inanmazdı. İlk görüşte aşk mı olurmuş der geçerdi hep. Fakat nerden bilebilirdi büyük konuştuğunu? Okulun popüler çocuğunun kafasına top atmasıyla başladı her şey. Tahmin etmemişti o güzel gözlü oğlana kal...