*Basketbol*

7K 492 79
                                    

Kızarmış yanaklarımla etrafıma bakarken Utku'nun gülen sesini işittim.

"Utanınca çok tatlı oluyorsun. Bunu usanmadan söyleyeceğim." bende gülümsediğimde aklıma takılan bir noktayı sormak istiyordum ama bir türlü cesaret edemiyordum.

"Söyle hadi söyle."

"Neyi?" bana ters bir bakış attığında bakışlarımı kaçırarak ellerimle oynadım.

"Biz şimdi şey miyiz?" Utku yarım ağız gülerek kaşlarını kaldırdı.

"Ney?" derin bir nefes alarak gözlerinin içine baktım.

"Sevgili işte!" beni tekrar kendisine çekip sarıldığında yüzünü saçlarıma gömdü.

"Evet güzelim. Sevdiğim, sevgilimsin." bende gülümseyerek kollarımı Utku'ya doladığımda huzurla gözlerimi kapattım.

😻

Sude şaşkınlık içinde anlattıklarımı dinlerken onun bu hallerine gülüyordum. Okul kapısından içeri girdiğimizde büyük çardakta oturan Berkay, Utku ve birkaç tane daha kızı gördüğümde sinirle kaşlarımı çattım. Etraf yamyam doluydu cidden!

Onlara doğru adımladığımızı gördüklerinde Utku gülümseyerek ayağa kalktı ve iki üç adımda yanıma geldi.

"Günaydın bebeğim." Utku saçlarıma bir öpücük kondurduğunda kızlar şaşkınlıkla bir Utku'ya bir bana bakıyordu.

"Günaydın canım." bende ona sarıldığımda Berkay'ın eğlenen sesini duydum.

"Geldi çifte kumrularımız." Berkay'a gülümsediğimde Sude'de çardağa oturdu.

"Siz sevgili misiniz?" hemen yan tarafta oturan kıza döndüğümüzde Utku benden önce davranarak cevap verdi.

"Evet." kolunu omzuma atarak beni tekrar kendine çektiğinde seve seve başımı boynununa yasladım.
Çalan zil bütün ambiyansı bozarken okula girmeden önce Berkay'ın Sude'nin yanağını sıktığını gördüm. Gülerek sınıflara ilerlediğimizde bu sefer Utku'nun yanağından ben öpmüş, iyi dersler dilemiştim.

"Ee siz baya olmuşsunuz."

"Maşallah de!" Sude kulağına dokunup masaya vurduğunda telefonuma düşen bildirim ile gözlerim kısıldı.

"Oha! Utku'nun hikayesini gördün mü?" Sude öyle bir bağırmıştı sınıftaki meraklılar hemen telefonlarına sarılmıştı bile.

Utku Dağhan bir hikayesinde sizden bahsetti..

Daha da merak ederek bildirimin üstüne tıkladığımda dün ikimizin çekildiği fotoğrafı paylaştığını gördüm. Fotoğrafın altına beni etiketlemiş ve kalp koymuş üstününe de 'ciğerimi deliveren aşkı görün' yazmıştı.

(temsili)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(temsili)

Fotoğrafı kendi hikayeme eklerken, Utku'ya da yanıt vermeyi unutmamıştım. Sınıftaki kıskanç bakışları üzerimde hissetsemde dönüp bakmadım.
Sude hala aşkla fotoğrafa bakmaya devam ederken elinden telefonu alarak kapattım.

İlk  Görüşte (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin