" Aku tidak tahu, antara kalian berempat siapa yang membaca surat ini. Dan sebelum-sebelum nya, maafkan aku Taeyong, Kun, Doyoung dan Wendy maaf kerana gagal untuk hidup jika kalian membaca surat ini. Sungguh, fikiran aku benar-benar celaru saat aku menulis surat ini dan aku tidak tahu dari mana harus aku mulakan nya".
" Pertama-tamanya, aku mahu minta maaf kerana aku gagal hidup sehingga saat ini. Aku berharap aku mengubahnya tetapi aku tidak mampu. Menjadi Morrigan dan Armen tidak mudah, kalian tahu itu bukan? Dan iya, aku meramal kematian aku sendiri tetapi yang sadis nya adalah aku tidak mati bersendirian. Aku membawa Panglima bersama-sama denganku. Maafkan aku kalian, aku berharap aku mampu mengubah nya tapi beginilah, hakikat aku tidak akan pernah bisa mengubah apa-apa".
" Sekarang tinggal kalian berempat, aku tahu susah sekali dengan keadaan sekarang tetapi aku benar-benar berharap yang kalian jangan menyerah untuk sekali ini sahaja sebelum era kita berakhir. Sekarang, dengari aku untuk kali yang terakhir. Aku itu sudah meramal beberapa perkara sejak beberapa tahun lalu lagi. "
" Mark..dia mungkin membawa sesuatu yang baik buat kita".
" Haechan..mungkin sudah mati".
" Jisung juga".
" Dan kedepan nya, mungkin sisa yang ada ini akan menjaga Jaehyun dengan kalian. Kita bakal bebas lagi, aku jamin itu. Dan kalian pasti akan bahagia iya bahagia tanpa harus memikirkan apa-apa lagi".
" Maaf kerana lambat memberi tahu tentang ini kerana aku juga bingung dengan jalan yang sedang terjadi ini. Maafkan aku ya? Dan mungkin ini sahaja yang aku mampu katakan. Siapa yang membunuh ku aku rasa kalian juga sudah tahu".
" Mungkin ini benar-benar masa buat aku berehat, haha aku juga sedikit lelah kalian. Kalian masih hidup itu tandanya kalian masih kuat..iya kan? Dan akhirnya aku juga sudah boleh berkumpul dengan keluarga dan teman-teman kita yang lain".
" Sampai kita berjumpa lagi ya?".
" Terima kasih kerana mempercayai aku".
YOU ARE READING
SELCOUTH || DREAM 2
FanfictionAND THIS IS THEIR REALITY. "as i look at all of those strange faces i'll see those faces again someday even in silence, we'll hear each other's voices we'll always be worried for each other remember that we are in touch we'll always be together in...