Jaeho egy öleléssel búcsúzott a ház előtt. Megvártam míg elmegy, majd utána mentem be a házba. Minho pont a konyhából jött ki.
- késtél egy percet. - nézte karóráját. Becsuktam az ajtót, a macit leraktam a földre.
- itt voltam nyolckor, csak megvártam, míg Jaeho elmegy. - vettem le a cipőmet. Mikor fel akartam állni, megszédültem és neki estem a falnak.
- Jia! - ugrott mellém. - minden rendben? - állított fel, de még mindig szédültem.
- szédülök...- kapaszkodtam a karjába. Mintha valami húzna vissza a földre. Egyik karomat átlendítette a vállán, majd térdhajlatomnál megfogott és felvett az ölébe. A nappaliba vitt, ott pedig lerakott a kanapéra.
- hozok egy pohár vizet. - ment ki. Lehunytam szemeimet és a homlokomat masszíroztam. Mintha forogna velem a világ. Minho hangjára kinyitottam szememet. Lassan ültem fel. - tessék. - tette le a pohár vizet.
- köszönöm. - a pohárért nyúltam, elvettem a dohányzó asztalról és megittam a vizet.
- történt valami? - guggolt le elém.
- nem, csak megszédültem. Szokott ilyen lenni, amikor felállok, vagy felülök. - legyintettem. - szeretnék kérdezni valamit...
- mit? - ült fel mellém.
- vasárnap lenne egy buli...elmehetek rá? - néztem rá.
- hány órakor kezdődik?
- este tíz....- olyan halkan mondtam, hogy azt hittem nem fogja meghallani, de meghallotta.
- pff...felejtsd el!- rázta a fejét és bekapcsolta a Tv-t.
- ahj de Minho, ne csináld már! Tizenhét vagyok, tudok magamra vigyázni, és Jaeho is ott lesz! - fogtam meg az egyik karját.
- na akkor végképp nem mehetsz, ha ő is ott lesz! Még mindig szabadlábon van a gyilkos. Maximum, ha én viszlek és hozlak el. - kapcsolgatta a csatornákat.
- nem kell mindig vigyáznod rám. - ültem törökülésbe, kezeimet karba fontam.
- ne duzzogj. - mondta unott hangján.
- de, igenis duzzogok! Nem vagyok már hat éves! - néztem rá mérgesen, majd újra a Tv-t bámultam.
- igen, de téged meg akarnak ölni, fogd már fel!
- blah blah blah..- forgattam a szememet.
- és akkor nem vagy hat éves, mi? A dedósok csinálják ezt. - csak grimaszoltam neki, amire elnevette magát. - bocsi, de nem tudlak komolyan venni. - takarta száját nevetés közben.
- hagyj! - vágtam hozzá az egyik párnát. Kezével kivédte a párnát, így az elrepült a konyha felé.
- vegyem ezt a bulit egy randinak? - kérdezte még mindig nevetve.
- igen! Ezért fontos, hogy ott legyek! - néztem rá reménykedve.
- majd még megbeszéljük ezt. - köszörülte meg a torkát.
- majd még megbeszéljük ezt. - figuráztam ki a hangját.
- inkább nézd a Tv-t. - húzott magához.
YOU ARE READING
A nyomozó/Lee Minho ff (Befejezett)
FanfictionLee Jia egy 17 éves lány, akit szülei terrorban tartanak. Egy nagyobb vita közben, amikor az apja a szokásosnál erősebben üti meg, erőre kap és megüti az édesapját. Ami nagy hiba, ugyanis elkergetik otthonról. Jobban mondva ő fut el az apja elől...