- szóval, eljössz velem? - támaszkodott kezével a fejem mellett.
- um...hát nem tudom...- néztem másik irányba.
- haza viszlek. - pöckölte meg az orromat.
- honnan tudod, hogy hol lakom? - néztem rá döbbenten.
- kicsi szívem, rendőr vagyok. Minden adatodat tudom. - húzta ravasz mosolyra ajkait. - hogy bírod ki Lee mellett? - váltott gondolkodó arckifejezésre.
- nem olyan rossz vele lenni...lassan itt lesz, el kéne menned, nem szeretném, hogy vita legyen. - kerültem ki. Talán már az első percben ezt kellett volna tennem. Csuklómra mart és visszarántott a falhoz. Ezúttal mindkét kezével támaszkodott meg.
- nem úgy megy az! - nézett szigorúan.
- engedj el! - kérésemre csak mosolygott pimasz mosolyával. Megforgattam a szemeimet, és megpróbáltam ellökni bal karját, de nem engedte.
- csak, ha eljössz velem, mondjuk egy kávéra. - tolt vissza.
- sajnálom, kiskorú vagyok, nem iszok kávét. - próbálkoztam újra.
- akkor kérsz valami mást. - vont vállat.
- Jia! Téged kerestelek! - az ismerős hangra idegesen fújtam ki a levegőt. San elvette a kezét, és, ahogy én is, ő is a hang irányába fordult.
- mit szeretnél? - tettem karba a kezeimet.
- a házi feladatról szeretnék kérdezni valamit. - sétált felénk azzal, a tipikus hamis mosollyal.
- sajnálom, most nem érek rá. - vontam vállat.
- a barátod? - mérte végig.
- nem. Ha kell viheted. - legyintettem, és ott hagytam őket. A járda szélére sétáltam és vártam Minhot.
- komolyan képes lettél volna neki odaadni? - fordított meg valaki a vállamnál fogva.
- téged? Bárkinek. - néztem rá lenézően.
- gyere! - fogta meg a csuklómat. Egy fekete Audihoz vitt. - ülj be! - biccentett a kocsira.
- idegenek kocsijába nem lehet beszállni. - sétáltam vissza, de megint hátra húzott. A kocsi és teste közé szorított be.
- nem vagyok idegen. - támaszkodott meg.
- az lehet, de nem ismerlek annyira, hogy elmenjek veled kávézgatni. Nem tudom ki tanított csajozni, de tuti egyedül fog meghalni, mert ez a taktika...egy nagy nulla. - mondtam a szemébe. Az állkapcsa megfeszült.
- nagyon megnyílt a szád! Tegnap nem volt ekkora. - mintha a szemében megcsillant volna egy kis düh.
- tényleg nem engednél el? Hálás lennék érte. - sóhajtottam egy nagyot.
- nem. - rázta fejét.
- jó...legyen...elmegyek veled egy kávéra, de csak egyre! - mutattam fel a mutató ujjamat.
- szállj be! - mosolygott diadalittasan. Grimaszolva szálltam be. Táskámat az ölembe tettem, de kivette onnan, aztán a hátsó ülésre rakta. Felhúzott szemöldökkel csatoltam be a biztonsági övet. Mikor beindította a motort bizsergés járta át a testem, ahogy meghallottam az autó hangját.
- remélem tudsz vezetni...- dörmögtem.
- szerinted...hagyjuk...- legyintett. Egészen az ajtóig húzódtam tőle. Minhonak írtam egy üzenetet, hogy egy ismerőssel mentem kávézni. - ki volt az, a lány, akinek csak úgy odaadnál?
ESTÁS LEYENDO
A nyomozó/Lee Minho ff (Befejezett)
FanficLee Jia egy 17 éves lány, akit szülei terrorban tartanak. Egy nagyobb vita közben, amikor az apja a szokásosnál erősebben üti meg, erőre kap és megüti az édesapját. Ami nagy hiba, ugyanis elkergetik otthonról. Jobban mondva ő fut el az apja elől...